۱۳ نفر در زلزله خوزستان مجروح شده‌اند
به گزارش پایگاه خبری پزشکان و قانون (پالنا)، هدایت‌الله خادمی در تشریح آخرین وضعیت مناطق زلزله‌‎زده استان خوزستان، گفت: مرکز زلزله در مسجد سلیمان بوده که 5/7 ریشتر قدرت داشته است و در شهرستان‌ها، روستاها و بخش‌های همجوار آن نیز احساس شده است.

عضو مجمع نمایندگان استان خوزستان در مجلس ادامه داد: وقوع این زلزله باعث بروز خساراتی به بناهای مسجد سلیمان شده است و تعدادی از افراد نیز مجروح شده‌اند، اما تاکنون تلفات جانی در این منطقه گزارش نشده است.

وی افزود: در پی وقوع این زلزله بخش‌هایی از شهرهای ایذه و باغملک هم محدود دچار خسارت شده‌اند که به صورت شکسته شدن درب و پنجره‌های ساختمان‌های اداری بوده است، ضمن اینکه بر اساس آمارهای ارائه شده تاکنون تعداد 13 نفر مجروح شده‌اند، اما هنوز خسارات به طور کامل برآورد نشده‌اند.

خادمی گفت: در تعدادی از بخش‌ها نیز بعد از بررسی‌های صورت گرفته مشخص شد که آسیبی به مراکز آنها وارد نشده است، ضمن اینکه در شرایط کنونی در حال پیگیری وضعیت روستاهای صعب‌العبور هستیم.

به گزارش خبرگزاری خانه ملت این نماینده مردم در مجلس دهم در پایان اضافه کرد: هم‌اکنون تیم‌های امداد و نجات جمعیت هلال احمر در حال کمک‌رسانی به مردم در مسجد سلیمان هستند که بیشترین خسارت ناشی از وقوع این زلزله به آنها وارد شده است.

پایان پیام/

نظر خود را بنویسید

  • نظرات ارسال شده پس از تایید در وب سایت منتشر خواهند شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشند تایید نمی شوند.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی باشند منتشر نخواهند شد.