وزیر بهداشت بعد از ظهر امروز باید درخصوص فساد توضیح دهد
به گزارش پایگاه خبری پزشکان و قانون (پالنا)، علی نوبخت حقیقی در خصوص مباحث مطرح شده از سوی وزیر بهداشت در زمینه برخورد با رانت و فساد در سازمان غذا و دارو و حوزه تجهیزات پزشکی اظهار داشت: بعد از ظهر امروز به صورت رسمی جلسه‌ای برای بررسی رانت و فساد در حوزه سلامت در کمیسیون بهداشت مجلس تشکیل خواهد شد تا به مباحث مطرح شده در این جلسه رسیدگی شود، تا با همکاری دولت بتوانیم در راستای برخورد با فساد در این سیستم گام برداریم.

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس ادامه داد: این موضوع به غیر از این که جنبه فساد عمومی دارد به موضوع سلامت و جان افراد برمی‌گردد و ممکن است جان افراد را به خطر بیاندازد. مردم بدانند که چشم مسؤولین باز است و مقامات قضایی به این موضوع رسیدگی می‌کنند و حق مردم در صورتی که به حلقوم ناپاک افراد رفته باشد پس گرفته خواهد شد.

وی افزود: فساد در حوزه دارو خیانت ملی است، در همین راستا اولین جلسه کمیسیون به این موضوع اختصاص یافته و از وزیر بهداشت و مقامات مسؤول برای توضیح در این زمینه دعوت شده است تا بتوانیم اعتماد عمومی را بالا ببریم.

به گزارش فارس نوبخت حقیقی در پایان گفت: افزایش اعتماد عمومی یکی از سرمایه‌های اصلی کشور است که با برخورد با گلوگاه‌های فساد می‌توان به آن رسید، بررسی امور دارویی، تجهیزات پزشکی، تولید، پخش، واردات و مصارف ریالی ارزی در این جلسه بررسی خواهد شد و کمیسیون بهداشت پس از دریافت گزارش‌ها به این موضوع رسیدگی و نتایج را اعلام خواهد کرد.

پایان پیام/

نظر خود را بنویسید

  • نظرات ارسال شده پس از تایید در وب سایت منتشر خواهند شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشند تایید نمی شوند.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی باشند منتشر نخواهند شد.