انتخاب رشته دستیاری دندانپزشکی امروز در سایت سنجش منتشر می‌شود
به گزارش پایگاه خبری پزشکان و قانون (پالنا)، آبتین حیدرزاده با بیان اینکه کارنامه‌ و دفترچه اینترنتی انتخاب رشته، محل  دستیاری دندانپزشکی سال ۹۸  امروز منتشر می‌شود گفت: مهلت انتخاب رشته آزمون پذیرش دستیار در رشته‌های تخصصی دندانپزشکی سال ۹۸ تا پایان هفته ادامه دارد.

وی با اشاره به تعداد داوطلبان سی و سومین دوره آزمون پذیرش دستیار در رشته‌های تخصصی دندانپزشکی اظهار کرد: ٢ هزار و ۶٣ نفر داوطلب در آزمون دستیاری دندانپزشکی ثبت نام کرده و از این تعداد هزار و ٢٣۴ نفر زن و ۸۲۹ داوطلب مرد بودند.

رئیس سنجش آموزش پزشکی ادامه داد: داوطلبان پس از مطالعه دفترچه انتخاب رشته آزمون پذیرش دستیار در رشته‌های تخصصی دندانپزشکی نسبت به انتخاب رشته/ محل و ورود اطلاعات در سایت اقدام کنند.

حیدرزاده گفت: سی و سومین دوره آزمون پذیرش دستیار در رشته‌های تخصصی دندانپزشکی ۲۳ تیر منتشر شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان وی در پایان با اشاره به تاریخ برگزاری آزمون پذیرش دستیار در رشته‌های تخصصی دندانپزشکی سال ۹۸ اظهار کرد: داوطلبان سی و سومین دوره آزمون پذیرش دستیار در رشته‌های تخصصی دندانپزشکی پنجشنبه ۶ تیرماه ۹۸ در دانشگاه‌های علوم پزشکی شهر تهران، اصفهان، بابل، تبریز، شیراز، کرمان، مشهد، یزد و همدان به صورت سراسری با هم به رقابت پرداختند.

پایان پیام/

نظر خود را بنویسید

  • نظرات ارسال شده پس از تایید در وب سایت منتشر خواهند شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشند تایید نمی شوند.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی باشند منتشر نخواهند شد.