مجلس تخلفات نظام سلامت را به صورت جدی پیگیری خواهد کرد
به گزارش پایگاه خبری پزشکان و قانون (پالنا)، یعقوب شیویاری نبود نظارت کافی را یکی از دلایل بروز تخلفات در نظام سلامت عنوان کرد و گفت: بهتر است به جای بیان کلی تخلفات در رسانه‌ها اسناد مربوطه برای رسیدگی به مراجع قضایی ارسال شود.

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس ادامه داد: در برخورد با تخلفات نباید رفتار سلیقه‌ای به خرج دهیم، اگر صحت تخلفات مطرح شده طی روزهای اخیر تایید شود لازم است مراجع قضایی به صورت جدی این موارد را پیگیری کنند.

وی افزود: اگر در جامعه قانون اجرا شود اکثر سو استفاده‌ها و تخلفات به حداقل می‌رسد، باید قبول کنیم مملکت ما قانون‌گریزی وجود دارد. ما در کشوری اسلامی زندگی می‌کنیم و در چارچوب قانون و دین اسلام باید زندگی کنیم اما متاسفانه افرادی هم هستند سودگرا و سود جو با اینها باید برخورد شود.

شیویاری گفت: برخورد با تخلفات در هر دوره‌ای صورت گرفته باشد لازم است و باید جلوی آن را گرفت، صرف صحبت کردن و شعار دادن راه به جایی نمی‌برد، کمیسیون بهداشت مجلس تخلفات نظام سلامت را به صورت جدی پیگیری خواهد کرد و خواسته مجلس و نمایندگان رعایت قانون است.

به گزارش فارس، این نماینده مردم در مجلس دهم در پایان با اشاره به نقش قوه قضاییه در برخورد با متخلفان گفت: هر شخصیتی وابسته به هر جناحی، آقازاده یا هر شخصیت دیگر، در صورتی که تخلف کنند باید به قانون سپرده شوند؛ قوه قضائیه هم باید با این موارد با شدت برخورد کند تا ضمن حفظ جایگاه قانون افراد سودجو به سزای اعمالشان برسند.

پایان پیام/

نظر خود را بنویسید

  • نظرات ارسال شده پس از تایید در وب سایت منتشر خواهند شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشند تایید نمی شوند.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی باشند منتشر نخواهند شد.