تا ۲ ماه آینده تفاهم نامه همکاری  موسسه رازی با دانشگاه نزوی امضا می‌شود
به گزارش پایگاه خبری پزشکان و قانون (پالنا)، عباس، زارع میرک آبادی در حاشیه بازدید یک هیئت علمی از دانشگاه نزوی عمان از موسسه رازی، گفت: این برنامه به درخواست هیئت عمانی و با هدف ایجاد ارتباط دو جانبه و بررسی شرایط انعقاد تفاهم نامه همکاری های متقابل و اجرای پروژه های مشترک بین موسسه رازی و دانشگاه نزوی کشور عمان برگزار شد.

عضو هیئت علمی موسسه رازی ادامه داد: تا دو ماه آینده تفاهم نامه همکاری با حضور علی اسحاقی، رئیس موسسه رازی در دانشگاه میزبان به امضا خواهد رسید و همکاری های دو جانبه آغاز خواهد شد.

وی تاکید کرد: دانش موجود در موسسه رازی برای پیشبرد اهداف این دانشگاه در زمینه پادزهر و زهر کارآمد است، موسسه رازی می تواند با مشارکت دانشگاه نزوی، برخی از طرح های تحقیقاتی یا تولیدی خود را با استفاده از امکانات و تجهیزات موجود در این دانشگاه پیش ببرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان زارع میرک‌آبادی در پایان با اشاره به اینکه موسسه رازی به لحاظ دانش علمی در زمینه پادزهر و زهر پیشرو و برجسته است، گفت: دانشگاه نزوی نیز از امکانات مناسبی در بخش بیولوژیک برخوردار است که می توانیم از آن بهره مند شویم.

پایان پیام/

نظر خود را بنویسید

  • نظرات ارسال شده پس از تایید در وب سایت منتشر خواهند شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشند تایید نمی شوند.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی باشند منتشر نخواهند شد.