صاحبان صدور مجوز‌ واردات دارو نباید با بخش خصوصی همکاری کنند
به گزارش پایگاه خبری پزشکان و قانون (پالنا)، محمدحسین قربانی اظهار کرد: طبق طرحی که کمیسیون بهداشت مجلس به وزارت بهداشت ابلاغ کرده است، افرادی که صاحب صدور مجوز جهت واردات دارو و تجهیزات پزشکی هستند، در این حوزه و یا در بخش خصوصی در زمینه واردات ملزومات مصرفی و تجهیزات پزشکی نباید فعالیت کنند.

نایب رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس ادامه داد: دلیلی ندارد  فردی که صاحب امضا و مجوز واردات دارو و تجهیزات پزشکی باشد، به عنوان مجری سیاستگذار و فعال در بخش خصوصی فعالیت کند.
 
وی افزود: دلیل عمده تغییر و تحولات در سازمان غذا و دارو، مسئله افراد صاحب مجوز و دارای امضا‌های طلایی بودند که در زمینه واردات دارو و تجهیزات پزشکی فعالیت داشته و با بخش خصوصی در زمینه واردات دارو و تجهیزات همکاری می‌کردند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان قربانی در پایان گفت: افرادی در سازمان غذا و دارو علاوه بر فعالیتشان در بخش دولتی مجوز واردات دارو و تجهیزات پزشکی را صادر می‌کردند و در کنار فعالیت‌های نظارتی خود، واردکننده تجهیزات پزشکی و دارو بودند. در این باره از وزیر بهداشت خواسته بودیم که این مسائل را از یکدیگر تفکیک کند.

پایان پیام/

نظر خود را بنویسید

  • نظرات ارسال شده پس از تایید در وب سایت منتشر خواهند شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشند تایید نمی شوند.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی باشند منتشر نخواهند شد.