هنوز تصمیم جدیدی درباره اصلاح و بازنگری تعرفه‌های پزشکی سال ۹۸ گرفته نشده است
 به گزارش پایگاه خبری پزشکان و قانون (پالنا)، سجاد رضوی درباره موضوع بازنگری تعرفه‌های پزشکی اظهار کرد: موضوعاتی درباره اصلاح و بازنگری تعرفه‌های پزشکی سال ۹۸مطرح شده بود اما برای تصمیم‌گیری باید پس از گذشت چهار ماه از ابتدای سال تعرفه‌ها و وضعیت هزینه و درآمد مراکز درمانی مورد ارزیابی قرار گیرد و پس از آن تصمیم‌گیری کرد.

رئیس دبیرخانه شورای عالی بیمه سلامت ادامه داد: بر اساس قوانین، چهارچوب‌ها و ساختارهایی که داریم اگر پس از ارزیابی تعرفه دریابیم که بی‌عدالتی رخ داده است، نتایج بحث و بررسی‌ها برای اعلام این موضوع جمع‌آوری و تصمیم‌های جدید گرفته می‌شود.

وی افزود: هنوز تصمیم جدیدی در این حوزه گرفته نشده است، در مرداد ماه شورای عالی بیمه برگزار خواهد شد و تصمیمات جدید حوزه بیمه‌ای در این جلسه گرفته می‌شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان رضوی در خصوص اینکه اگر مردم در زمینه اخذ تعرفه بیش از حد اعتراضی داشته باشند چگونه می‌توانند این مسئله را اعلام کنند، گفت: تعرفه‌های پزشکی اعلام شده و اخذ وجه بیش از تعرفه مصوب خلاف قانون است و مردم می‌توانند این موضوع را به اداره‌های نظارت معاونت‌های درمان و سامانه ۱۹۰ وزارت بهداشت اطلاع دهند.

پایان پیام/

1 نظر

نظر خود را بنویسید

  • نظرات ارسال شده پس از تایید در وب سایت منتشر خواهند شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشند تایید نمی شوند.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی باشند منتشر نخواهند شد.