مجلس از مبارزه با فساد در حوزه‌ بهداشت و درمان حمایت می‌کند
به گزارش پایگاه خبری پزشکان و قانون (پالنا)، منوچهر جمالی سوسفی با اشاره به تاکیدات اخیر وزیر بهداشت درباره‌ی فساد در حوزه‌ بهداشت و درمان اظهار کرد: فساد موضوعی  است که همواره در طول تاریخ وجود داشته که در واقع چیز جدیدی نیست. این‌که برخی از شرایط سوء استفاده می‌کنند و با داشتن روحیه بی‌تعهدی و بی مسئولیتی وسوسه می‌شوند این موضوع وقتی حاد خواهد شد که کشور در شرایط سخت قرار دارد و مردم هم فشار شدید اقتصادی را تحمل می‌کند.

عضو هیات رئیسه کمیسیون بهداشت و درمان مجلس ادامه داد: کسانی از بیت‌المال و از امکانات دولتی سوء استفاده کرده و باعث فساد در حوزه دارو و تجهیزات پزشکی شدند. موضوعی که وزیر بهداشت به آن اشاره کرده و کمر همت برای مقابله با فساد در دارو و تجهیزات پزشکی را بسته است. ما هم از این کار حمایت می‌کنیم و دولت را تنها نخواهیم گذاشت.

به گزارش ایسنا وی در پایان افزود:‌ موضوع فساد مربوط به دوران آقای نمکی نیست. از مدت‌ها قبل بوده و اکنون شدید شده که اعتراضاتی هم از سوی مردم به وجود آورده است. نظر وزیر بهداشت مقابله و مبارزه با فساد است که مجلس و کمیسیون بهداشت هم کمک کرده و باید سیستم‌های نظارتی هم در این راه به وزیر کمک کند. برخورد جدی امری لازم است تا مشکل حل شود.

پایان پیام/

نظر خود را بنویسید

  • نظرات ارسال شده پس از تایید در وب سایت منتشر خواهند شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشند تایید نمی شوند.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی باشند منتشر نخواهند شد.