تلاش بر این است که خیرین سلامت در زمینه پیشگیری و پژوهش نیز کار کنند
به گزارش پایگاه خبری پزشکان و قانون (پالنا)، حسینعلی شهریاری در دیدار با امام جمعه بروجرد، اظهار کرد: ائمه جماعت می‌توانند توسط تریبون‌هایی که در اختیار دارند کمک حال خیرین باشند.

مدیرعامل مجمع خیرین سلامت کشور ادامه داد: سال ۹۶ خیرین در سراسر کشور ۶۰۰۰ میلیارد تومان کمک کردند. ۱۲۰۰ نفر در مجمع خیرین سلامت سرمایه‌گذاری کرده‌اند، اگر سمن‌های خیرین نیز در نظر گرفته شود، در سال هزاران میلیارد تومان در حوزه سلامت کار می‌کنند، اما با این وجود باز در این حوزه مردم مشکل دارند.

وی افزود: در خیلی از استان‌ها شورای مشارکت بانوان نیز راه‌اندازی شده است، اعتقاد داریم وقتی بانوان در حوزه‌ای وارد می‌شوند، می‌توانند منشا خیر و برکت باشند. ۳۰۰ شهرستان کشور دارای شورای مشارکت خیرین است.

شهریاری در پایان گفت: با توجه به مشکلات اقتصادی خیرین در سال ۹۷، یک‌هزار و ۱۰۰ میلیارد تومان در مجمع خیرین سلامت کشور کمک کردند. تلاش بر این است که در زمینه پیشگیری و پژوهش نیز خیرین کار کنند.

به گزارش ایسنا سید علی حسینی امام جمعه بروجرد نیز در این دیدار، گفت: در حوزه سلامت روایات زیادی داریم. کارهای بزرگی در بروجرد خیرین انجام داده‌اند و خیرین در جهت تامین سلامت گام‌های خوبی برداشته‌اند.

پایان پیام/

نظر خود را بنویسید

  • نظرات ارسال شده پس از تایید در وب سایت منتشر خواهند شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشند تایید نمی شوند.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی باشند منتشر نخواهند شد.