استقرار سازمان الکترونیک یکی از اولویت‌های بیمه سلامت است
به گزارش پایگاه خبری پزشکان و قانون (پالنا)، شاهرخ رامزی درباره تسهیلات تشویقی در نظر گرفته شده برای پزشکان و شرکای کاری سازمان بیمه سلامت برای استقرار سازمان الکترونیک افزود: پزشکان و شرکای کاری که تمایل به همکاری با سازمان بیمه سلامت در راستای استقرار سازمان الکترونیک و اجرای پروژه‌هایی مانند نسخه الکترونیکی داشته باشند می‌توانند برای استفاده از تسهیلات بانکی برای تهیه تجهیزات مورد نیاز، درخواست خود را به اداره کل بیمه سلامت در استان‌ها ارائه کرده و تسهیلات مربوطه را از بانک رفاه دریافت کنند.

معاون برنامه‌ریزی، مدیریت و توسعه منابع سازمان بیمه سلامت ادامه داد: استقرار سازمان الکترونیک یکی از اولویت‌های اصلی سازمان بیمه سلامت است و برای مشکلات این موضوع نیز از ابتدای راه پیش بینی‌های لازم انجام شده است. هرچند حرکت به سمت استقرار سازمان الکترونیک در مرحله اول هزینه بردار است، اما در واقع این کار در بلند مدت منجر به کاهش هزینه‌ها می‌شود.

وی درباره تشویق‌های در نظر گرفته شده برای شرکای کاری این سازمان جهت اجرای طرح‌های الکترونیکی اظهار داشت: سال گذشته تخصیص ۸۰ تا ۹۰ درصدی اسناد شرکای کاری که در روند طرح نسخه الکترونیکی و استقرار سازمان الکترونیک با سازمان بیمه سلامت همکاری کردند در نظر گرفته شد. 

به گزارش روابط عمومی بیمه سلامت رامزی در پایان گفت: استان‌های اصفهان، کرمان و گلستان جزو استان‌های پیش‌رو در زمینه استقرار سازمان الکترونیک در بیمه سلامت بودند که تخصیص‌های ماهانه این استان‌ها ۲۰ درصد بیشتر از سایر استان‌ها انجام شد و امسال نیز همین مسیر را ادامه می‌دهیم. البته در سال جاری تبادل الکترونیک اسناد بستری در بیمارستان‌ها جزو مواردی است که باید اجرا شود.

پایان پیام/

نظر خود را بنویسید

  • نظرات ارسال شده پس از تایید در وب سایت منتشر خواهند شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشند تایید نمی شوند.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی باشند منتشر نخواهند شد.