تسهیل‌سازی امور بازرگانان در حوزه غذا و دارو از مهمترین دستاوردهای فراکسیون غذا و دارو است
به گزارش پایگاه خبری پزشکان و قانون (پالنا)، همایون هاشمی در تشریح عملکرد فراکسیون غذا و دارو گفت: این فراکسیون یکی از حوزه‌های مهم کاری و تاثیرگذار در بخش اجرایی، بخش غذا و دارو است که هم به لحاظ اقتصادی، با کیفیت بودن محصول و سطح خدمات از ویژگی‌های خاصی برخوردار است. در گذشته فراکسیونی به نام فراکسیون غذا داشتیم که امسال با توجه به اینکه حوزه دارو نیز از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است، بنابراین فراکسیون غذا و دارو را طراحی کردیم و خوشبختانه استقبال بسیار خوبی در بین همکاران نماینده شکل گرفت به گونه‌ای که اکنون بیش از 150 نفر عضو داریم.

رئیس فراکسیون غذا و دارو مجلس ادامه داد: فعالیت‌های بسیار خوبی در فراکسیون شکل گرفته که عمدتا در بخش مشارکت و همراهی با کارخانه‌دارها و تولید کنندگان است و در بخش اجرایی نیز به دنبال رفع موانع هستیم. بازدیدها و نظارت های مکرر، ارائه گزارشات مختلف، شرکت در برنامه‌های مجامع وابسته درحوزه غذا و دارو داشتیم و به نوعی مکمل کار نظارتی و تقنینی مجلس در این بخش هستیم.

وی افزود: بیش از 15 مورد بازدید جمعی از کارخانجات متعدد داشتیم که بر اساس دعوت یا گزارشات مردمی بوده و بازدیدهای سرزده در قالب کار جمعی تعدادی از نمایندگان بوده است؛ جلسه با صاحبان صنایع و تولید کنندگان و بازرگانان برای رفع مشکلات و موانع کاری آنها داشتیم. جلسات متعددی با ارگان‌ها و سازمان‌های مختلف از جمله وزارت بهداشت، سازمان غذا و دارو، سازمان پدافند غیر عامل، وزارت رفاه و تامین اجتماعی و سازمان‌های وابسته مثل سازمان تامین اجتماعی و جمعیت هلال احمر داشتیم.

هاشمی گفت: تمامی این جلسات و فعالیت‌ها در راستای ایفای نقش نمایندگی در قالب کار تیمی بوده است چراکه تشکیل هر فراکسیونی در نتیجه کار تیمی است و از حالت فردی خارج می‌شود یعنی اراده و عزم تیمی ایجاد می‌شود تا بتوانند در راستای وظایف قانونی مشارکت کنند و وظایف قانونی و مجلسی خود را به خوبی ایفا کنند.

به گزارش خبرگزاری خانه ملت عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در پایان اضافه کرد: در کار تسهیل‌گری و روان‌سازی امور کارهای خوبی صورت گرفته، با توجه به رویکرد اصلی ما که کار تیمی و میدانی بود، دستاوردهای خوبی داشتیم و ارتباطات بسیار خوبی به ویژه در کار تسهیل‌گری و روان‌سازی امور کارهای شایسته‌ای ایجاد شده است.

پایان پیام/

نظر خود را بنویسید

  • نظرات ارسال شده پس از تایید در وب سایت منتشر خواهند شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشند تایید نمی شوند.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی باشند منتشر نخواهند شد.