هدف ما تحقق یک شبکه منسجم اطلاع‌رسانی در نظام سلامت است
به گزارش پایگاه خبری پزشکان و قانون (پالنا)، کیانوش جهانپور در اجلاس مديران روابط عمومي دانشگاه ها و دانشكده های علوم پزشكی سراسر كشور، سازمان های تابعه و مسئولين روابط عمومي ستادی، با بیان اینکه این اجلاس، با تمرکز بر مدیریت روابط عمومی در بحران ها، برگزار شده است، تاکید کرد: با توجه به وقوع رخدادها و بلایای اخیر مانند سیل و زلزله در برخی استان های کشور، اجلاس سال 98، با محوریت مدیریت اطلاع رسانی در بحران ها، حوادث و بلایا، برگزار خواهد شد. در روز نخست این اجلاس، سعی شده با برگزاری یک کارگاه آموزشی، مبحث مدیریت روابط عمومی و اطلاع رسانی در بحران ها و حوادث، در حوزه سلامت مورد بحث و تبادل نظر قرار گیرد.

رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت ادامه داد: همچنین، روز دوم اجلاس مديران روابط عمومي دانشگاه ها و دانشكده های علوم پزشكی سراسر كشور، سازمان های تابعه و مسئولين روابط عمومي ستادی، به موضوعاتی همچون، تبادل نظر و تبیین اهداف، برنامه ها و راهکارهایی که به منظور تحقق حداکثری اهداف برنامه عملیاتی حوزه روابط عمومی وزارت بهداشت در سال 98 مشخص شده، اختصاص دارد. روز دوم اجلاس، میزبان وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی نیز خواهیم بود.

وی افزود: امیدواریم متعاقب این اجلاس، نشست های فصلی نیز با حضور مديران روابط عمومي دانشگاه ها و دانشكده های علوم پزشكی سراسر كشور، سازمان های تابعه و مسئولين روابط عمومي ستادی، به عنوان بدنه اصلی اطلاع رسانی در نظام سلامت، برگزار کنیم، برگزاری نشست های فصلی، منجر می شود تا به یک شبکه اطلاع رسانی منجسم در حوزه نظام سلامت دست یابیم. برقراری شبکه اطلاع رسانی در نظام سلامت، دیدگاه ها را به یکدیگر نزدیک کرده و ماهیت شبکه ای روابط عمومی های دانشگاه ها و دانشکده های علوم پزشکی را محقق کند.

جهانپور در پایان گفت: در این اجلاس، همچنین، به مبحث آموزش مداوم، آموزش به صورت مجازی و آموزش از راه دور نیز پرداخته خواهد شد، تا با تربیت مدیران و تقویت بنیه علمی و مهارتی روابط عمومی ها، به صورت آبشاری، این توانمندی ها را به بدنه روابط عمومی دانشگاه ها و دانشکده های علوم پزشکی و همچنین، شبکه های بهداشت و درمان کشور، منتقل کنیم. در واقع، هدف غایی ما، تحقق یک شبکه منسجم اطلاع رسانی در نظام سلامت است.

به گزارش وب‌دا اجلاس مديران روابط عمومي دانشگاه ها و دانشكده های علوم پزشكی سراسر كشور، سازمان های تابعه و مسئولين روابط عمومي ستادی، از امروز 13 مرداد، آغاز به کار کرده و تا روز دوشنبه 14 مردادماه 98، ادامه خواهد داشت. افتتاحیه این اجلاس، با سخنرانی دکتر کیانوش جهانپور، رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت و دکتر محمداسماعیل اکبری، مشاور عالی وزیر بهداشت، آغاز شد، در ادامه نیز، نشست آموزشی تخصصی مدیریت روابط عمومی ها در بحران با حضور اساتید این حوزه، برگزار می شود.

پایان پیام/

نظر خود را بنویسید

  • نظرات ارسال شده پس از تایید در وب سایت منتشر خواهند شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشند تایید نمی شوند.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی باشند منتشر نخواهند شد.