تعرفه‌های خدمات پزشکی باید مطابق با هزینه‌های پزشکان باشد
به گزارش پایگاه خبری پزشکان و قانون (پالنا)، محمدرضا ظفرقندی با اشاره به موضوع بازنگری تعرفه‌های جامعه پزشکی اظهار کرد: در سازمان نظام پزشکی، بحث تعرفه واقعی خدمات پزشکی وجود دارد و موضوع افزایش یا کاهش تعرفه در این سازمان، هیچ وقت مطرح نبوده است.

رئیس سازمان نظام پزشکی ادامه داد: سازمان نظام پزشکی درباره وضع تعرفه‌های خدمات پزشکی، مبنایی تعریف کرده است که بر اساس آن، تعرفه‌های خدمات پزشکی باید مطابق با هزینه‌های پزشکان باشد و بررسی دقیقی در زمینه تعرفه واقعی هر خدمت پزشکی انجام شده است‌.

وی افزود: پس از بررسی‌های متعدد، تعرفه واقعی هر خدمت از سوی سازمان نظام پزشکی مشخص شده است و در سه ماه آینده این تعرفه‌ها اعلام می‌شود؛ اعتقاد بر این است که تعرفه‌های خدمات پزشکی باید به روز باشد زیرا هزینه‌های جاری همکاران تغییر می‌کند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان ظفرقندی در پایان گفت: با توجه به شرایط اقتصادی کشور، هزینه واقعی باید اعلام شود که بر اساس آن تعرفه‌ها مورد بازنگری قرار گیرد و میزان واقعی آن مشخص شود، اگر تعرفه‌ها واقعی و مطابق شرایط روز باشد، کارها به خوبی انجام می‌گیرد، گفت: اگر تعرفه ها غیرواقعی و پایین‌تر از هزینه‌های جاری و اقتصادی کشور باشد، شاهد کاهش کیفیت خدمات حوزه سلامت خواهیم بود.

پایان پیام/

1 نظر

نظر خود را بنویسید

  • نظرات ارسال شده پس از تایید در وب سایت منتشر خواهند شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشند تایید نمی شوند.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی باشند منتشر نخواهند شد.