در برخی حوزه‌های سامانه تیتک، تخلفاتی صورت گرفته است
به گزارش پایگاه خبری پزشکان و قانون (پالنا)، کیانوش جهانپور در رابطه با سامانه تیکت و تخلفات صورت گرفته در این سامانه گفت: اصل سامانه تیتک به سامانه رهگیری و پیگیری صنعت کالا برمی‌گردد که ایجاد این سامانه اتفاق مثبتی در حوزه کالاهای سلامت محور بوده ولی در برخی موارد مانند نحوه دسترسی، نحوه مالکیت آن و ارتباط سامانه با سازمان غذا و دارو و مواردی از جمله امنیت فناوری اطلاعات، امنیت اطلاعات موجود در سامانه و از این دست تخلفاتی صورت گرفته است.

مدیر کل روابط عمومی سازمان وزارت بهداشت ادامه داد: به همین‌ علت در سازمان غذا و دارو و وزارت بهداشت به دستور وزیر بهداشت از ابتدای دوره جدید این موضوع مورد بررسی قرارگرفته است.

وی خاطرنشان کرد: در تلاش هستیم شیوه نامه برخورد با سامانه، شیوه نامه تعامل سامانه با سازمان غذا و دارو و سطوح دسترسی و امنیت اطلاعات آن به نحوی باشد که زمینه‌های بروز تخلف یا فساد هم از افراد سلب گردد.

به گزارش فارس جهانپور در پایان در خصوص تخلفات ارزی در این حوزه گفت: در بازرسی ها بلافاصله بعد از بررسی اولیه تخلف‌ها، تحویل مراجع قضایی و دستگاه های مختلفی که در ذیل قوه قضاییه قرار دارند می‌شود و وظیفه ما ارتقا و اطمینان از حداکثر ضریب اطمینان این سامانه در سیستم کالای سلامت محور و هوشمندسازی آن در سازمان غذا و دارو است.

پایان پیام/

نظر خود را بنویسید

  • نظرات ارسال شده پس از تایید در وب سایت منتشر خواهند شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشند تایید نمی شوند.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی باشند منتشر نخواهند شد.