متاسفانه خدمات بیمه‌ای در کشور به‌ویژه در حوزه درمان با شرایط ایده‌ال فاصله دارد
به گزارش پایگاه خبری پزشکان و قانون (پالنا)، علاء الدین خادم درباره  وضعیت ارائه خدمات درمانی در حوزه بهداشت و سلامت به بیماران، گفت: پوشش هزینه های بیمه ای یکی ارکان اساسی رفاه اجتماعی در هرجامعه ای است اما متاسفانه خدمات بیمه ای در کشور بویژه در حوزه درمان فاصله با شرایط ایده ال دارد.

وی افزود: اجرای کامل طرح تحول سلامت در  مناطق محروم کشور خدمات رسانی در حوزه درمان را به شرایط استاندارد می رساند، پوشش هزینه های درمان در کشور می بایست به طریق سراسری در کشور افزایش یابد و این مسئله نیازمند یکپارچه سازی بیمه ها در کشور است.
 
خادم گفت: ارتقا سطح کیفی خدمات درمانی در حوزه بهداشت و درمان نیازمند تحول در صنعت بیمه کشور است زیرا زمانی می توان انتظار داشت که مردم از شرایط خدمات درمانی رضایتمند باشند که  خدمات درمانی بویژه در مراکز  دولتی به نحو استاندارد محور ارتقا یابد.

این نماینده مردم در مجلس دهم ادامه داد: تفاوت در ارائه خدمات درمانی در حوزه بهداشت و درمان مانع بهبود کیفی در حوزه خدمات رسانی است، بنابراین دولت و مجلس الزامی است که شرایط افزایش توان بیمه ها را  در کشور فراهم کنند تا بتوان با یکپارچگی بیمه ها خدمات رسانی در کشور را به سمت کیفی سازی حرکت داد. 

وی اظهار کرد: تمام مسئولان می بایست در راستای افزایش خدمات رسانی در حوزه بهداشت و درمان اراده جدی داشته باشند زیرا سلامت مردم از هرمسئله ای با اهمیت تر است. بنابراین نباید شاهد تفاوت فاحش در خدمات رسانی به بیماران در بیمارستانهای خصوصی و دولتی باشیم.

به گزارش خبرگزاری خانه ملت خادم در پایان اضافه کرد: عدالت در خدمات درمانی با یکسان سازی بیمه ها محقق می شود، ارائه خدمات درمانی کیفی فراگیر به تمام اقشار جامعه نیازمند تحول سراسری است.

پایان پیام/

نظر خود را بنویسید

  • نظرات ارسال شده پس از تایید در وب سایت منتشر خواهند شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشند تایید نمی شوند.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی باشند منتشر نخواهند شد.