نظام پزشکی در زمینه نصب کارتخوان با اداره مالیات تفاهم‌نامه‌ای امضا کرده است
به گزارش پایگاه خبری پزشکان و قانون (پالنا)، جواد مولایی با اشاره به لغو مجوز برخی از موسسات فعال درحوزه آموزش پزشکی اظهار کرد: بر اساس قانون، آموزش حوزه‌های مختلف پزشکی باید زیر نظر وزارت بهداشت انجام شود و به تازگی انجمن‌های علمی با مجوز وزارت بهداشت می‌توانند دوره‌های آموزشی را در زمینه‌های بهداشتی و درمانی برگزار کنند.

عضو شورای عالی سازمان نظام پزشکی ادامه داد: اگر موسسه‌ تحت نظر سازمان فنی‌وحرفه‌ای در حوزه سلامت مشغول به برگزاری دوره‌های آموزشی مختلف بود و مجوزی از وزارت بهداشت یا سازمان نظام پزشکی اخذ نکرده بود، اینگونه موسسات پروانه فعالیت شان لغو می‌شود، زیرا هرگونه اقدامی در حوزه سلامت باید بر اساس قانون و زیر نظر وزارت بهداشت انجام شود.

وی در خصوص تفاهم‌نامه سازمان نظام پزشکی با اداره مالیات در زمینه نصب کارتخوان گفت: سازمان نظام پزشکی در زمینه نصب کارتخوان با اداره مالیات تفاهم‌نامه‌ای امضا کرده است که قرار است در اولین جلسه شورای عالی بیمه در این زمینه تصمیم‌گیری انجام شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان مولایی در پایان گفت: بحث فرار مالیاتی پزشکان اصلا درست نیست و اینگونه هجمه‌ها به جامعه پزشکان باعث بی‌اعتمادی مردم به پزشکان می‌شود و اینکه مقوله نصب کارت‌خوان فقط برای پزشکان در مجلس مطرح می‌شود، این کار به نوعی تبعیض است.

پایان پیام/

1 نظر

نظر خود را بنویسید

  • نظرات ارسال شده پس از تایید در وب سایت منتشر خواهند شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشند تایید نمی شوند.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی باشند منتشر نخواهند شد.