همکاری آذربایجان و ایران در زمینه انتقال دانش دندانپزشکی
به گزارش پایگاه خبری پزشکان و قانون (پالنا)، بابک مسلمی در خصوص برگزاری دوره‌های تخصصی دندانپزشکی برای دانشجویان آذربایجانی، گفت: برگزاری دوره های آموزشی برای بهتر شناخته شدن حرفه دندانپزشکی در کشور است تا بتوانیم بهتر و مدرن تر نیم نگاهی به آینده داشته باشیم و همگام با پیشرفت تکنولوژی رو به جلو حرکت کنیم.

مدیر گروه آموزشی درمانی مدرن ادامه داد: در این برنامه همچنین ما نگاهی داریم به افرادی که می خواهیم با آنها فعالیت داشته باشیم، این افراد باید کار تیمی و منسجم را بلد باشند. در حال حاضر در دندانپزشکی هیچ فردی قادر به انجام تمام تخصص ها نیست. بالا رفتن تعداد تخصص ها باعث به وجود آمدن چنین پدیده ای شده است و باید فرهنگ تیمی کارکردن را تقویت کنیم.

وی در خصوص سرمایه گذاری در آذربایجان افزود: در حال حاضر در شرایطی قرار داریم که نیاز به درآمد ارزی برای کشور وجود دارد و ما باید درآمد ارزی را از طریق راه های دانش بنیان ایجاد کنیم.

مسلمی گفت: آذربایجان کشوری است که به دانش دندانپزشکی ایران نیاز دارد، زیرا دانش پزشکی کشور ما زبانزد است و شرایط موجود هر دو کشور بیانگر این موضوع است که یک همکاری دو جانبه در راستای انتقال دانش دندانپزشکی صورت گیرد.

مدیر گروه آموزشی درمانی مدرن تصریح کرد: هدف بعدی ما این است که یک دانشکده دندانپزشکی در کشور آذربایجان تاسیس کنیم که در همین راستا اساتید برجسته ای قول مساعد داده اند و این موضوع مورد حمایت قرار گرفته است و امیدواریم بتوانیم شرایط تحصیلی و کاری خوبی را در آذربایجان ایجاد کنیم.

به گزارش مهر وی در پایان اضافه کرد: موضوع دیگری که باید بر روی آن تحقیق بیشتری انجام شود، سطح دانش کشور ایران و آذربایجان است. در بررسی های انجام شده به این نتیجه رسیده ایم که سطح دانش دندانپزشکی در ایران بالاتر از آذربایجان است که این موضوع انگیزه ای برای انتقال این دانش به کشور دوست و همسایه آذربایجان است.

پایان پیام/

نظر خود را بنویسید

  • نظرات ارسال شده پس از تایید در وب سایت منتشر خواهند شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشند تایید نمی شوند.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی باشند منتشر نخواهند شد.