جدیدترین دستاوردهای علمی در حوزه دندانپزشکی در کنگره نقش جهان
به گزارش پایگاه خبری پزشکان و قانون (پالنا)، هادی سلیمی، گفت: دومین کنگره دندانپزشکی از ۳۰ مرداد تا اول شهریور ۹۸، با حضور اساتید و صاحبنظران برجسته در حوزه دندانپزشکی به میزبانی اصفهان برگزار می‌شود.

دبیر اجرایی دومین کنگره دندانپزشکی نقش جهان ادامه داد: دندانپزشکانی که در کنگره شرکت کنند می‌توانند از ۱۹.۷۵ امتیاز بازآموزی برخوردار شوند، در حاشیه این کنگره نمایشگاه تجهیزات دندانپزشکی برگزار می‌شود که بازدید آن برای جامعه پزشکی آزاد است، بنابراین پیش‌بینی می‌کنیم که ۱۵۰۰ تا ۲ هزار نفر از مجموع نمایشگاه و دومین کنگره دندانپزشکی نقش جهان بازدید به عمل آورند.

وی در ارتباط با محورهای دومین کنگره دندانپزشکی نقش جهان، گفت: دندانپزشکی دیجیتال، راهکارهای جدید در مدیریت مطب و برندینگ، نقش لیزر در درمان های روزمره دندانپزشکی، راهکارها و روش‌های جدید در بارگذاری فوری ایمپلنت، اکلوژن؛ کلید درمان‌های موفق، راهکارها و روش‌های جدید در مواد دندانی از محورهای این کنگره است.

به گزارش مهر سلیمی در پایان گفت: ۱۸ تا ۲۰ کارگاه مرتبط با دندانپزشکی در این کنگره برگزار می‌شود و موارد مختلف همچون جراحی زنده در قالب این کارگاه‌ها به نمایش گذاشته خواهد شد، مهمانان خارجی نیز در این کنگره حضور خواهند داشت.

پایان پیام/

نظر خود را بنویسید

  • نظرات ارسال شده پس از تایید در وب سایت منتشر خواهند شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشند تایید نمی شوند.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی باشند منتشر نخواهند شد.