نشست مشترک اعضای کمیسیون بهداشت مجلس با مسئولان شهرک سلامت تهران
به گزارش پایگاه خبری پزشکان و قانون (پالنا)، حیدرعلی عابدی در تشریح نشست اعضای کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی با مسئولان "شهرک سلامت تهران"، گفت: نشست امروز با هدف آشنایی اعضای این کمیسیون با خدماتی که شهرک سلامت تهران به کارمندان شهرداری ارائه می‌کند، صورت گرفت.
 
عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس ادامه داد: شهرک سلامت پیمانکاری است که خدمات درمانی کارمندان و کارگران شهرداری را برعهده گرفته است، مجموعه مذکور با مساعدت شورای شهر تهران خدماتی را ارائه می‌دهد که برخی از آنها قابل تقدیر و برخی نیازمند بازنگری است.  

وی با اشاره به خدمات قابل تقدیر شهرک سلامت تهران افزود: یکی از خدمات ارزنده شهرک سلامت تهران  این است که تمامی محل‌های پر رفت و آمد و مکان‌های شلوغ تهیه و توزیع مواد غذایی را شناسایی کرده و علاوه بر اقدامات کنترلی و نظارتی بهداشت محیط، برای اطمینان بیشتر از رعایت اصول بهداشتی طبخ و توزیع غذا و تضمین سلامت مردم بر این محل‌ها نظارت می‌کند.

عابدی کنترل و نظارت بر آب‌های آشامیدنی پارک‌ها را یکی دیگر از اقدامات قابل تقدیر مجموعه شهر سلامت دانست و اظهار کرد: آب‌های آشامیدنی در پارک‌ها ممکن است به مرور زمان با آب‌های آلوده ترکیب شود و سلامت مردم را به خطر بیاندازد، بنابراین مجموعه "شهرک سلامت" در اقدامی قابل تقدیر، همواره سلامت آب‌های آشامیدنی پارک‌های سطح شهر را بررسی و کنترل می‌کنند.

به گزارش خبرگزاری خانه ملت این نماینده مردم در مجلس دهم در پایان اضافه کرد: پیشنهاد بنده به مسئولان "شهرک سلامت" توسعه و گسترش فعالیت‌ها و خدمات درمانی این مجموعه بود، از طرفی طرح‌ مراقبت‌های سلامت در سطح منزل و جامعه باید گسترش داده شود چرا که می‌تواند کمک بسیار زیادی به نوآوری در ارائه خدمات کند.

پایان پیام/

نظر خود را بنویسید

  • نظرات ارسال شده پس از تایید در وب سایت منتشر خواهند شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشند تایید نمی شوند.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی باشند منتشر نخواهند شد.