تبلیغات پزشکی باید در چارچوب‌ آئین نامه ابلاغی سازمان باشد
به گزارش پایگاه خبری پزشکان و قانون (پالنا)، محمد جهانگیری درباره برخی تبلیغات خارج از عرف در حوزه سلامت و امورپزشکی در فضای مجازی اظهار کرد: سازمان نظام پزشکی در زمینه فعالیت پزشکان و تبلیغات آنها در فضای مجازی، قوانینی را ابلاغ کرده است. با افزایش تبلیغات پزشکان در فضای مجازی، این سازمان تاکید جدی بر رعایت قوانین ابلاغی دارد.
 
معاون فنی و نظارت سازمان نظام پزشکی ادامه داد: هرگونه تبلیغات در زمینه خدمات پزشکی باید در چارچوب‌ آئین نامه ابلاغی سازمان نظام پزشکی باشد، در غیر این صورت با فرد متخلف برخورد قانونی می‌شود، قوانین ابلاغی مربوط به تبلیغات پزشکان در گذشته شامل فضای مجازی و اینستاگرام نبوده، اما با توجه به شرایط جدید، فضای مجازی نیز مشمول قوانین ابلاغی سازمان نظام پزشکی شده است.

وی افزود: سازمان نظام پزشکی، تبلیغات پزشکان در فضای مجازی را رصد می‌کند و در صورت مغایرت با قوانین ابلاغی تذکرات لازم را به فرد متخلف می‌دهد.
 
به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان جهانگیری در پایان گفت: در زمنیه تبلیغات و اطلاع رسانی خدمات پزشکی به خصوص در حوزه زیبایی، سازمان نظام پزشکی هماهنگی‌های لازم را با وزارت ارشاد، شهرداری، وزارت کشور، صدا و سیما و بازرسی کل کشور انجام داده است.

پایان پیام/

3 نظر

نظر خود را بنویسید

  • نظرات ارسال شده پس از تایید در وب سایت منتشر خواهند شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشند تایید نمی شوند.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی باشند منتشر نخواهند شد.