رسیدگی الکترونیک به اسناد بستری تا پایان سال در بیمارستان‌های دولتی اجرایی می‌شود
به گزارش پایگاه خبری پزشکان و قانون (پالنا)، رضا میلابی افزود: برنامه رسیدگی الکترونیکی به اسناد بستری در این مرحله در ۱۵ بیمارستان دولتی مشهد مقدس، ۵ بیمارستان دولتی در سطح استان خراسان رضوی و ۳ بیمارستان در خراسان شمالی و جنوبی آغاز به کار کرد. این برنامه بر اساس زمان بندی در بقیه بیمارستان های دولتی استان خراسان رضوی در شهریور ماه اجرایی می شود.

معاون فناوری سازمان بیمه سلامت  ادامه داد: این برنامه یکی از ۴ پروژه الکترونیک سازمان بیمه سلامت است که روند اجرا و پیشرفت آن بسیار مناسب ارزیابی می‌شود و با اجرای کامل این پروژه، شاهد صرفه جویی زیاد و حذف کاغذ در زمینه اسناد بیمارستانی خواهیم بود.

طاهر موهبتی، مدیرعامل سازمان بیمه سلامت نیز در این رابطه گفت: استقرار سامانه رسیدگی الکترونیک به اسناد بستری  هم اکنون در ۳۰۰ بیمارستان کشور در حال اجراست که تا پایان امسال در تمام بیمارستان های دولتی کشور اجرا خواهد شد و پس از آن در بیمارستان های خصوصی عملیاتی می شود.

به گزارش ایرنا حمیدرضا صفی خانی رئیس مرکز مدیریت آمار و فناوری اطلاعات وزارت بهداشت نیز پیش از این در همین رابطه گفته بود: رسیدگی الکترونیک اسناد بستری یکی از پروژه‌هایی است که روند اجرای آن سرعت بالایی دارد. تا پایان سال این پروژه درهمه بیمارستان‌های دولتی کشور اجرایی می‌شود. البته بیمارستان‌های خصوصی که با بیمه‌ها قرارداد دارند هم می‌توانند برای اجرای این پروژه در بیمارستان خود اعلام آمادگی کنند.

پایان پیام/

نظر خود را بنویسید

  • نظرات ارسال شده پس از تایید در وب سایت منتشر خواهند شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشند تایید نمی شوند.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی باشند منتشر نخواهند شد.