حل یک مشکل در یک هلدینگ دارویی، حل مشکلاتی از صنعت دارو است
به گزارش پایگاه خبری پزشکان و قانون (پالنا)، غلامحسین مهر علیان در تشریح فعالیت های خود گفت: برنامه ما این است که به طور هفتگی به اتفاق سندیکای تولیدکنندگان داروهای انسانی، یکی از هلدینگ دارویی را مورد بازدید قرار دهیم.

مدیرکل امور دارو و مواد تحت کنترل سازمان غذا و دارو ادامه داد: در این بازدیدها، روسای واحد های زیرمجموعه خود را به همراه می بریم تا شرکت ها بتوانند مشکلات خود را مستقیما درحضور مسئولین واحدها و زیرمجموعه های اداره دارو مطرح کنند و درخواست های خود را بازگو کنند و اگر قرار بر این شود که کاری برای آن مجموعه صورت گیرد همانجا مصوب کنیم.

وی افزود: به دلیل اهمیت موضوع و ضرورت گره گشایی از هلدینگ های دارویی، این کار را با جدیت شروع کردیم و تا کنون حدود هفت گروه دارویی را مورد بازدید قرار داده ایم و این روند را ادامه خواهیم داد و سعی بر این داریم که تمام شرکت ها را بازدید کنیم. 

مهرعلیان گفت: با تخصیص چند ساعت از یک روز در هفته، با یک تیم کامل در شرکت حضور پیدا کرده و در جریان ریز فعالیت های شرکت و خطوط تولید قرار می گیرند، این امر باعث می شود که ما شناختمان از مشکلات محیط دارویی بیشتر شود و طبیعتا در سیاست گذاری ها و برنامه های آتی طوری برنامه ریزی کنیم که مشکلات هلدینگ ها کمتر شود، حل یک مشکل در یک هلدینگ دارویی، حل مشکلاتی از صنعت دارو است. 

به گزارش وب‌دا مدیرکل امور دارو و مواد تحت کنترل سازمان غذا و دارو در پایان تصریح کرد: این سبک که به طور منظم و با یک تیم کامل شرکت ها مورد بازدید قرار گیرد، برای اولین بار در حال انجام است و امیدواریم که این روند به درک متقابل از شرایط شرکت ها و مشکلات موجود کمک بزرگی کند.

پایان پیام/

نظر خود را بنویسید

  • نظرات ارسال شده پس از تایید در وب سایت منتشر خواهند شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشند تایید نمی شوند.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی باشند منتشر نخواهند شد.