با متخلفان در حوزه جراحی زیبایی نامتعارف برخورد می‌کنیم
به گزارش پایگاه خبری پزشکان و قانون (پالنا)، طیب قدیمی با اعلام برخورد قاطع با متخلفان و مراکز زیر زمینی غیر مجاز در حوزه جراحی های زیبایی نامتعارف، نسبت به تبلیغات فریبنده فضای مجازی درباره این جراحی ها هشدار داد و گفت: در زمینه جراحی های زیبایی با توجه به حساسیت های بالای این موضوع، وزارت بهداشت، ادارات و دانشگاه های تابعه نظارت دقیق و رصد مستمری نسبت به فعالیت مراکز ارائه دهده خدمات زیبایی دارند و با فعالیت های غیر مجاز و در اصطلاح زیر زمینی برخورد قاطع صورت می گیرد.

معاون اجرایی معاونت درمان وزارت بهداشت ادامه داد: مردم باید برای اینگونه عمل ها به اماکن مجاز و پزشکانی که مجوز دارند مراجعه کنند، چرا که این روزها مراکز غیر مجاز یک تعریف دیگری از زیبایی برای کسب درآمد و منفعت برای خود دارند و به دنبال تغییر باورها درباره این جراحی ها هستند.

وی افزود: هم سازمان نظام پزشکی و هم بخش های نظارتی و دانشگاهی وزارت بهداشت مکلف شده اند با هر گونه تعرفه های غیر قانونی و بالاتر از میزان تعیین شده برخورد کنند و پیگیر گزارش های مردمی باشند.

به گزارش مهر قدیمی در پایان گفت: مردم می توانند شکایات خود درباره فعالیت مراکز غیر مجاز جراحی زیبایی و یا اخذ هزینه های بالاتر از تعرفه را از طریق واحد های نظارت دانشگاه های علوم پزشکی، سازمان نظام پزشکی و شماره ارتباطی ۱۶۹۰ وزارت بهداشت اعلام و پیگیری کنند.

پایان پیام/

2 نظر

نظر خود را بنویسید

  • نظرات ارسال شده پس از تایید در وب سایت منتشر خواهند شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشند تایید نمی شوند.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی باشند منتشر نخواهند شد.