قراردادهای بین وزارت بهداشت، شرکت‌های آوای سلامت و پتروشیمی اصفهان در حال بررسی است
به گزارش پایگاه خبری پزشکان و قانون (پالنا)، کریم همتی با اشاره به فعالیت وضعیت شرکت‌های آوای سلامت و پالایشگاه و پتروشیمی اصفهان اظهار کرد: با دستور وزیر بهداشت قراردادهای اخذ شده بین وزارت بهداشت و شرکت‌های آوای سلامت همچنین پالایشگاه پتروشیمی اصفهان در حال بررسی است و دیدگاه وزیر بهداشت این است که اگر در زمینه مسائل مالی مشکلی وجود داشته باشد تمامی قراردادها لغو می‌شود.

معاون حقوقی و امور مجلس وزارت بهداشت ادامه داد: رسیدگی به کار شرکت‌های آوای سلامت و پالایشگاه پتروشیمی اصفهان بدین معنی نیست که افرادی که در این شرکت‌ها مشغول به فعالیت هستند کارشان را از دست بدهند، این نیروها می‌توانند بدون هیچ نگرانی به فعالیت خود ادامه دهند.

وی افزود: اگر در زمینه جذب نیروها و عقد قراردادهایشان مشکلی وجود داشته باشد، قرارداد افراد شاغل شرکت‌های آوای سلامت و پالایشگاه پتروشیمی اصفهان لغو می‌شود، بنا به دستور وزیر بهداشت با کوچکترین تخلف در زمینه عقد قرارداد یا مسائل مالی برخورد جدی می‌شود و در خیلی از موارد وزیر شخصاً ورود کرده است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان همتی در پایان گفت: وزیر بهداشت دغدغه زیادی برای حفظ سلامت سیستم اداری دارد و به همین دلیل با کوچکترین تخلفی دستور برخورد جدی و قاطع داده است.

پایان پیام/

نظر خود را بنویسید

  • نظرات ارسال شده پس از تایید در وب سایت منتشر خواهند شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشند تایید نمی شوند.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی باشند منتشر نخواهند شد.