همکاری بیمه سلامت با بدنه تخصصی پزشکی از نقاط قوت این سازمان است
به گزارش پایگاه خبری پزشکان و قانون (پالنا)، سید جلیل حسینی گفت: تاکنون جلسات متعددی در کمیته تخصصی کارشناسی با حضور تعدادی از انجمن‌ها از جمله انجمن پزشکان عمومی، انجمن داروسازی، انجمن نورولوژی و ... برگزار شده است. از جمله مهمترین مباحث در این جلسات موضوع دارو بود که دو پروژه برای آن طراحی شده که در مراحل عقد قرارداد است.

وی افزود: پس از عقد قرارداد از انجمن‌ها خواسته خواهد شد که در این دو پروژه همکاری داشته باشند. یکی از این پروژه‌ها آموزش وسیع در سطح پزشکان عمومی است تا در نسخه نویسی مطابق ضوابط عمل کنند و پروژه دیگر مربوط به تدوین مسائل علمی به روز است که توسط انجمن داروسازی انجام خواهد شد. با منعقد شدن و اجرایی شدن این دو پروژه سایر انجمن‌ها نیز در این کمیته به کار گرفته می شوند تا بتوانند همکاری نزدیک با بیمه سلامت داشته باشند.

نایب رئیس مجمع انجمن‌های علمی ادامه داد: به کارگیری انجمن‌ها در کنار کارشناسان بیمه می تواند به ارتقای سطح بیمه کمک کند، بیمه در تمام کشورها نقش برجسته علمی دارد. لازم است که به منظور دستیابی به اهداف مشترک کارشناسان بیمه با همفکری جامعه پزشکی و علمی اقدامات لازم را انجام دهند. 

به گزارش روابط عمومی بیمه سلامت وی در پایان افزود: طبیعتا انجام این پروژه‌ها به نفع مردم و بیماران خواهد بود. وقتی روند بیمه که یک روند کارشناسی است، با نظرات علمی جامعه پزشکی همراه باشد قطعا اقدامات و برنامه‌ها دقیق تر و نتیجه بخش‌تر خواهد شد.

پایان پیام/

نظر خود را بنویسید

  • نظرات ارسال شده پس از تایید در وب سایت منتشر خواهند شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشند تایید نمی شوند.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی باشند منتشر نخواهند شد.