شیوه انتصاب مدیران در دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور تغییر می کند.
به گزارش پایگاه خبری پزشکان و قانون (پالنا)، سید کامل تقوی نژاد، در همایش مدیران توسعه سازمان و تحول اداری دانشگاه های و دانشکده های علوم پزشکی کشور که در سالن همایش های رازی دانشگاه علوم پزشکی ایران برگزار شد، افزود: نقش مرکز توسعه مدیریت و تحول اداری در دانشگاه ها، نقشی برجسته و تاثیرگذار است که می تواند زمینه  تعالی و رشد سازمان را مهیا نماید.

وی افزود: منطقی سازی ابعاد سازمانی، باز مهندسی ساختار سازمان در ستاد وزارت بهداشت و دانشگاه های علوم پزشکی کشور از مهم ترین ماموریت هایی است که این مرکز باید با دقت و سرعت انجام دهد.

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت ارزان سازی فعالیت ها و خدمات را از دیگر برنامه هایی دانست که باید مورد توجه قرار گیرد و ادامه داد: برای تبدیل شدن به سازمانی پیش رو، خلاق و سازنده، باید ساختارهای اداری، مجددا و با دقت لازم بررسی و مرور عمیق کارشناسی صورت گیرد و آن چه را که شایسته نظام اداری مطلوب حوزه سلامت است، طراحی و پیاده سازی شود.

تقوی نژاد استفاده دقیق و مطلوب از فناوری های نوین را مورد تاکید قرار داد و گفت: استفاده از روش های مختلف علمی و فناوری باید کارآیی خدمت در حوزه سلامت را افزایش دهد، بهره وری نظام سلامت یک تکلیف قانونی است، با مدیریت بهینه و صحیح در امور اداری و اجرای درست چرخه مدیریت، می توان صرفه جویی قابل توجهی را در منابع دانشگاه ها شاهد باشیم.

وی رعایت حقوق همکاران را به مدیران توسعه مدیریت و تحول اداری یادآور شد و تاکید کرد: رضایتمندی مردم و همکاران از سیاست های اصلی وزیر بهداشت است و تاکید وزیر بهداشت، افزایش حداکثری رضایت مردم از خدمات دهندگان سلامت است.

به گزارش وب‌دا معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت در پایان اضافه کرد: رضایتمندی مردم، هنگامی حاصل می شود که همکاران ما در وزارت بهداشت راضی باشند و باید برای افزایش رضایت مندی آنها تلاش و برنامه ریزی بیشتری صورت گیرد.

در پایان این مراسم از دانشگاه های علوم پزشکی که رتبه برتر استانی را در جشنواره شهید رجایی کسب کردند، تجلیل شد.

پایان پیام/

2 نظر

نظر خود را بنویسید

  • نظرات ارسال شده پس از تایید در وب سایت منتشر خواهند شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشند تایید نمی شوند.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی باشند منتشر نخواهند شد.