تا پایان شهریور نواقص سامانه تی‌تک برطرف می‌شود
به گزارش پایگاه خبری پزشکان و قانون (پالنا)، کیانوش جهانپور درباره اختلال در سامانه الکترونیکی تی‌تک سازمان غذا و دارو اظهار کرد:‌ در شرایط فعلی هیچ اختلالی در سامانه تی‌تک به وجود نیامده است.

رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت ادامه داد: سامانه تی‌تک سازمان غذا و دارو نواقصی دارد و باید تمام اختیارات این سامانه به سازمان غذا و دارو محول شود و سامانه به طور کامل تحت اختیار وزارت بهداشت قرار گیرد.

وی افزود: البته ممکن است افرادی در صدد باشند تا در عملکرد این سرویس خرابکاری کنند اما در این زمینه سیستم حراستی و امنیت اطلاعات وزارت بهداشت فعال است تا با هر گونه حمله و خرابکاری مقابله کند و اختلالی در عملکرد سامانه به وجود نیاید؛ تاکنون این مورد اتفاق نیفتاده و سامانه در دسترس است البته اقداماتی برای بررسی مشکلات سامانه در دست اجرا داریم.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان جهانپور در پایان گفت: در تلاش هستیم تا سامانه تی‌تک را برای رسیدن به وضعیت مطلوب ارتقا دهیم و این سامانه به طور کامل در اختیار سازمان غذا و دارو قرار گیرد که تا پایان شهریور ماه تمام اختیارات سامانه تی‌تک در دست سازمان غذا و دارو قرار خواهد گرفت تا نواقص و مشکلات آن برطرف شود.

پایان پیام/

نظر خود را بنویسید

  • نظرات ارسال شده پس از تایید در وب سایت منتشر خواهند شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشند تایید نمی شوند.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی باشند منتشر نخواهند شد.