۷۰ درصد مطالبات خرداد ماه مراکز درمانی بخش دولتی پرداخت شده است
به گزارش پایگاه خبری پزشکان و قانون (پالنا)، کوروش فرزین با اشاره به آخرین پرداختی‌های سازمان بیمه سلامت به ارائه دهندگان خدمات بهداشتی و درمانی اظهار کرد: اکنون داروخانه‌های بخش خصوصی استان تهران تا تیرماه سال ۹۸ به طور قطعی مطالبات خود را دریافت کرده‌اند و بیمارستان‌های خصوصی، مطب‌ها و مراکز رادیولوژی مطالبات خود مربوط به خرداد ماه ۹۸ را به طور قطعی دریافت خواهند کرد.

مدیر کل بیمه سلامت استان تهران با اشاره به پرداخت مطالبات مراکز درمانی و بیمارستان‌های بخش دولتی بیان کرد: بیمارستان‌ها و مراکز درمانی بخش دولتی ۷۰ درصد از مطالبات خود را در خرداد ماه و و طلب اردیبهشت را به طور قطعی و کامل از سازمان بیمه سلامت دریافت کرده‌اند.

وی افزود: داروخانه‌های استان تهران اسناد خود را تا ۱۰ شهریور ماه به ما ارسال کرده‌اند و سازمان بیمه سلامت یک ماه فرصت رسیدگی به این اسناد را دارد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان فرزین در پایان گفت: اکنون ۵۰ تا ۶۰ درصد از هزینه‌های بیمه سلامت مربوط به بیمارستان‌ها و مراکز درمانی بخش دولتی است و سالیانه در حدود ۴ میلیون بار مراجعه در بخش بستری انجام می‌شود که ۸۰ درصد از بستری‌ها در بیمارستان‌ها و مراکز درمانی است.

پایان پیام/

نظر خود را بنویسید

  • نظرات ارسال شده پس از تایید در وب سایت منتشر خواهند شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشند تایید نمی شوند.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی باشند منتشر نخواهند شد.