بیش از ۵۰ درصد از پزشکان برای ثبت کارتخوان خود وارد سامانه مالیاتی شده‌اند
به گزارش پایگاه خبری پزشکان و قانون (پالنا)، حسین کرمانپور گفت: بسیاری از پزشکان علیرغم وروو به سامانه مالیاتی کشور موفق به ثبت شماره سریال ۱۶ رقمی مورد نظر این سازمان برای ثبت دستگاه کارتخوان نشده اند، و دلیل اصلی این امر آماده نبودن زیرساخت‌های مناسب برای اینکار است.

مدیر روابط عمومی سازمان نظام پزشکی کشور ادامه داد: بیش از ۵۰ درصد از پزشکان برای ثبت کارتخوان خود وارد سامانه مالیاتی شده اند. سازمان نظام پزشکی کشور در مقام برخورد با پزشکانی که اقدام به ثبت کارت نکرده اند نیست، قانون برای برخورد با این پزشکان راهکار‌های مناسب را ارائه کرده و ما نیز در کنار قانون به تشویق پزشکان برای ورود به این سامانه هستیم.

همچنین علی رستم‌پور مدیرکل دفتر تنظیم مقررات سازمان مالیاتی کشور هم با تکذیب آماده نبودن زیرساخت‌های لازم برای ثبت کارتخوان‌ها گفت: از هفته گذشته ۱۲ شرکت ارائه کننده خدمات پرداخت بانکی آمادگی لازم برای ثبت کارتخوان پزشکان در سازمان امور مالیاتی را دارند.

وی با اشاره به ثبت نام ۱۴ هزار و ۵۹۰ پزشک در سامانه مالیاتی کشور گفت: حدود ۸۰ درصد از پزشکان هنوز از قانون تمکین نکرده اند.

به گزارش روابط عمومی سازمان نظام پزشکی رستم پور در پایان گفت: از ابتدای مهرماه تمامی کارتخوان‌هایی که در مهلت مقرر اقدام به ثبت نام کرده و شناسه حافظه مالیاتی را دریافت کرده اند باید در مراکز درمانی مورد استفاده قرار گیرند.

پایان پیام/

2 نظر

نظر خود را بنویسید

  • نظرات ارسال شده پس از تایید در وب سایت منتشر خواهند شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشند تایید نمی شوند.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی باشند منتشر نخواهند شد.