هیچ مشکل و کمبودی از نظر دارو و تجهیزات پزشکی نداریم
به گزارش پایگاه خبری پزشکان و قانون (پالنا)، جلیل کوهپایه زاده اظهار کرد: در حال حاضر هیچ مشکل و کمبودی از نظر دارو و تجهیزات پزشکی و ملزومات مصرفی در بیمارستان‌ها و مراکز درمانی تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی ایران وجود ندارد و اگر کمبودی در زمینه دارو و تجهیزات وجود دارد مسئله خاصی نیست و در کمترین زمان برطرف می‌شود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایران ادامه داد: دانشگاه علوم پزشکی ایران از حداکثر ظرفیت و توان آموزشی خود برای تربیت پزشک عمومی و نیروی متخصص استفاده می‌کند و زیرساخت‌های لازم برای پذیرش بیشتر دانشجو از نظر کلاس‌های درس یا استادان را ندارد.

وی افزود: هدف اصلی دانشگاه علوم پزشکی ایران ارتقای کیفیت آموزش است، زیرا معتقدم که کمیت به میزان کافی طی چند سال اخیر افزایش پیدا کرده است و افزایش میزان پذیرش دانشجو برای دانشگاه علوم پزشکی ایران اصلاً مقدور نیست.
 
کوهپایه زاده گفت: اختصاص بودجه تجهیزات پزشکی و دارو برای خرید زمین یا دیگر امکانات در دانشگاه‌ها به نوعی تخلف محسوب می‌شود، زیرا جهت تامین دارو و ملزومات مصرفی یک ردیف اعتبار جداگانه‌ای در نظر گرفته شده است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایران در پایان اضافه کرد: در دانشگاه علوم پزشکی ایران به هیچ وجه این کار انجام نگرفته است و من بعید می‌دانم که دانشگاهی پول دارو و تجهیزات پزشکی بیمارستان‌ها و مراکز درمانی خود را صرف خرید زمین یا دیگر امکانات کند و اگر چنین موردی پیدا شود خلاف قانون است و تخلف محسوب می‌شود.

پایان پیام/

نظر خود را بنویسید

  • نظرات ارسال شده پس از تایید در وب سایت منتشر خواهند شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشند تایید نمی شوند.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی باشند منتشر نخواهند شد.