امنیت مواد غذایی در مجلس بررسی می‌شود
به گزارش پایگاه خبری پزشکان و قانون (پالنا)، علی نوبخت روز دوشنبه در بازدید از بیمارستان آستارا در جمع خبرنگاران افزود: وزرای یاد شده به همراه معاونان خود به مجلس دعوت شده اند و برای بهبود سطح امنیت غذایی، باید معیارهای آن از حوزه کشاورزی تا سر سفره مردم لحاظ و زنجیره غذایی به درستی حفظ شود.

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس ادامه داد: بهداشت غذا و آب اهمیت زیادی در سلامتی دارد و ایرانی ها در طول روز حداقل سه وعده غذا می خورند و با داشتن تغذیه مناسب می توان تا حدود زیادی بیماری های قلبی، عروقی و دیابتی را کنترل و از آنها پیشگیری کرد، امنیت مواد غذایی مهم است و غذایی که در اختیار مردم قرار می گیرد، باید بر سلامتی اثر سوء نداشته و فاقد هر گونه آلودگی میکروبی و شیمیایی باشد. 

وی افزود: بر اساس برنامه ریزی ها، از بسیاری از بیمارستان های گیلان بازدید شده است و سطح بهداشت و درمان در آستارا به لحاظ موقعیت گردشگری این شهرستان باید ارتقا پیدا کند.

به گزارش ایرنا معاون درمان وزارت بهداشت، رئیس کمیسیون بهداشت مجلس و رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان، روز دوشنبه از بخش های مختلف بیمارستان ۱۳۲ تختخوابی آستارا بازدید کردند، شبکه بهداشت و درمان آستارا با ۶ مرکز بهداشتی، یک بیمارستان ۱۳۲ تختخوابی، یک مرکز درمانی در بخش لوندویل، ۲۵ خانه بهداشت و حدود ۵۰۰ نیروی انسانی خدمات رسانی می کند. 

شهرستان مرزی بندر آستارا با ۹۱ هزار نفر جمعیت در غرب استان گیلان و نوار مرزی جمهوری آذربایجان واقع شده و از مناطق گردشگرپذیر ایران است. 

پایان پیام/

نظر خود را بنویسید

  • نظرات ارسال شده پس از تایید در وب سایت منتشر خواهند شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشند تایید نمی شوند.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی باشند منتشر نخواهند شد.