ارائه شماره حساب پزشکان برای واریز وجه تخلف محض است
به گزارش پایگاه خبری پزشکان و قانون (پالنا)، علی رضا عسگری درباره ویدیوهای منتشر شده در فضای مجازی در مورد ارائه شماره حساب جداگانه پزشکان به همراهان بیمار در برخی بیمارستان ها افزود: بیماران یا همراهان بیمار اگر با موضوع ارائه شماره حساب از طرف پزشکان برای واریز وجه در بیمارستان ها مواجه شدند، موضوع را جهت بررسی و برخورد به شماره تلفن ۱۹۰ وزارت بهداشت اعلام کنند. این شماره تلفن به صورت ۲۴ ساعته پاسخگو است.

مدیرکل دفتر نظارت و اعتباربخشی امور درمان وزارت بهداشت ادامه داد: بروز این موارد در برخی بیمارستان ها جای تاسف دارد و تخلف است و دفتر بازرسی وزارت بهداشت با این موارد با جدیت و به شدت برخورد می کند.

وی افزود: معاونت درمان وزارت بهداشت در زمینه تخلفات فرآیندی در بیمارستان ها ورود کرده و مسائل مربوط به دریافت وجه را دفتر بازرسی وزارت بهداشت پیگیری و برخورد می کند. معاونت درمان و دفتر بازرسی وزارت بهداشت این موارد را به شدت دنبال می کنند.

به گزارش ایرنا عسگری درباره ارجاع همراه بیمار به خارج از بیمارستان برای تهیه دارو و تجهیزات پزشکی نیز گفت: به هیچ عنوان بیمارستان ها اجازه ندارند به همراه بیمار بگویند وسایل مورد نیاز بیمار را از خارج بیمارستان تهیه کند. وزارت بهداشت بدون تعارف از این موضوع نهی شده‌اند.

پایان پیام/

نظر خود را بنویسید

  • نظرات ارسال شده پس از تایید در وب سایت منتشر خواهند شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشند تایید نمی شوند.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی باشند منتشر نخواهند شد.