مرحله جدید توزیع متخصصان در مهرماه و آبان ماه سال جاری اجرا می‌شود
به گزارش پایگاه خبری پزشکان و قانون (پالنا)، قاسم جان بابایی در اولین روز سفر خود به‌طور سرزده از مراکز درمانی شهرستان‌های فریمان، باخرز و تایباد زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد بازدید کرد و ضمن بررسی روند ارائه خدمات در جریان اقدامات انجام شده قرار گرفت.

وی در بازدید از بیمارستان حضرت زهرا (س) فریمان اظهارکرد: این بیمارستان از لحاظ امکانات پاراکلینیک و خدمات اتاق عمل دارای تجهیزات تقریبا کاملی است و تنها در قسمت دیالیز مشکل کمبود دستگاه وجود دارد که به‌زودی این دستگاه‌ها تامین خواهد شد، مشکل اصلی بیمارستان کمبود پزشک متخصص است که در بعضی روزها متخصص ثابت در برخی از رشته‌ها وجود دارد و این باعث شده از ظرفیت بیمارستان به‌درستی استفاده نشود.

معاون درمان وزارت بهداشت ادامه داد: در مرحله جدید توزیع متخصصان که در مهرماه و آبان ماه سال جاری انجام می شود، سعی خواهیم کرد متخصصین رشته‌های اصلی را به این بیمارستان اختصاص دهیم که مردم جهت استفاده از خدمات اصلی بتوانند در همین بیمارستان خدمات بگیرند و نیاز نباشد به شهرهای بزرگ تر مراجعه کنند.

جان بابایی در دومین روز سفر خود به تربت جام ضمن بازدید از چند مرکز درمانی، پروژه‌های در حال تکمیل همچون بیمارستان در حال احداث مهرمادر شهرستان تربت جام و بیمارستان شهدای صالح آباد را نیز مورد ارزیابی قرار داد و بر روند تسریع در تجهیز و راه‌اندازی این بیمارستان‌ها تاکید کرد.

وی اظهار کرد: بیمارستان شهدای صالح آباد با زحمات و تلاش دانشکده علوم پزشکی تربت جام به عنوان بیمارستان محلی راه اندازی می شود. از نظر فیزیکی ساخت بیمارستان تقریبا پایان یافته و قسمت اعظم تجهیزات از وزارتخانه تحویل گرفته شده است، با راه‌اندازی بیمارستان محلی صالح آباد مردم این منطقه از خدمات اورژانس شبانه روزی و خدمات تخصصی سرپایی و دیالیز بهره‌مند می‌شوند.

به گزارش ایسنا معاون وزیر بهداشت در پایان اضافه کرد: اقدامات بسیار خوبی در دانشکده علوم پزشکی تربت جام انجام شده و بیمارستان بسیار قدیمی طالقانی نیز بازسازی شده است و به‌زودی به عنوان بیمارستان زنان و زایمان به مرحله بهره برداری می رسد، بیمارستان سجادیه شهر تربت جام از محل طرح تحول نظام سلامت توسعه یافته که منجر به بهبود خدمت رسانی به مردم منطقه شده است.

پایان پیام/

1 نظر

نظر خود را بنویسید

  • نظرات ارسال شده پس از تایید در وب سایت منتشر خواهند شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشند تایید نمی شوند.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی باشند منتشر نخواهند شد.