نظارت بر داروخانه‌های هلال احمر آنلاین می‌شود
به گزارش پایگاه خبری پزشکان و قانون (پالنا)، بهمن سبحانی در همایش معاونین بهداشت، درمان و توانبخشی جمعیت هلال احمر با اشاره به برنامه‌های تدوین شده در راستای بهبود خدمت رسانی این معاونت به مردم اظهار داشت: باید در کلیه امور چه سخت افزاری و چه نرم افزاری در چارچوب یک برنامه واحد عمل شود.

معاون بهداشت، درمان و توانبخشی جمعیت هلال احمر ادامه داد: لازم است در حوزه‌های ماموریتی، فعالیت‌های ما بر اساس یک سامانه واحد انجام شود تا عملکرد استان‌ها و ارتباط آنها با ستاد کاملا شفاف باشد، بر همین اساس توسعه شبکه فن‌آوری اطلاعات در دستور کار این معاونت قرار گرفته است. این مهم می‌تواند نقش مهمی را در شفاف سازی فرایندها و ماموریت‌ها ایفا کند.

وی با اشاره به ضرورت نظارت بیشتر بر عملکرد داروخانه‌های هلال احمر افزود: قصد داریم نظارت آنلاین بر داروخانه‌ها را به فعل برسانیم. در این فرایند کلیه عملکرد داروخانه ها تحت سامانه مدیریت آنلاین مورد بررسی و نظارت قرار خواهد گرفت، باید همه فرایندهای مالی معاونت بهداشت، درمان و توانبخشی جمعیت هلال احمر شفاف باشد؛ بطوریکه قیمت تمام شده خدمات باید شفاف مشخص شود تا بتوانیم قیمت واقعی خدمات را احصا کنیم.

به گزارش ایسنا سبحانی در پایان با تاکید بر ضرورت خوداتکایی استان‌ها گفت: با توجه به شرایط ویژه کشور و نیاز به پرهیز از اتلاف منابع مالی، باید استان‌ها به سمت خوداتکایی حرکت کنند، بحث آموزش و استفاده از تکنولوژی‌های روز دنیا نیز بسیار مهم است، باید استفاده از تکنولوژی روز دنیا و آموزش نیروهای انسانی را متناسب با فعالیت‌ها و ماموریت‌های خود در دستور کار قرار دهیم، باید بتوانیم در ارائه خدمات بهتر و ارزان‌تر به جامعه هدف خود موفق ظاهر شویم.

پایان پیام/

نظر خود را بنویسید

  • نظرات ارسال شده پس از تایید در وب سایت منتشر خواهند شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشند تایید نمی شوند.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی باشند منتشر نخواهند شد.