برگزاری جلسه هیات‌های امنای کلان منطقه ۱۰ آمایشی کشور
به گزارش پایگاه خبری پزشکان و قانون (پالنا)، محمد مهدی ناصحی در این نشست گفت: هیات امنای دانشگاه های علوم پزشکی کشور، بالاترین رکن اجرایی و سیاستگذاری در دانشگاه ها هستند و در این دوره با دستور وزیر بهداشت، توجه ویژه ای به جایگاه هیات های امنا شده تا آنها بتوانند نقش خود را ایفا کنند.

نماینده وزیر و دبیر هیات های امنا و مجامع وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی ادامه داد: اولین کاری که وزیر بهداشت در این حوزه انجام داد، بازگشت جایگاه ویژه های امنا و مجامع وزارت بهداشت بود که باعث تقویت جایگاه هیات های امنا و هماهنگی آنها با معاونت های وزارت بهداشت شده است.

وی افزود: اعضای هیات امنای دانشگاه های علوم پزشکی کشور باید نشست های مرتبی با روسای دانشگاه ها داشته باشند و در اموری مانند سیاستگذاری، نظارت، پایش و ارزشیابی دانشگاه ها، مشارکت و نقش بیشتری داشته باشند و دانشگاه ها باید از ظرفیت ارزشمند اعضای هیات امنا، استفاده بیشتری کنند.

به گزارش وب‌دا ناصحی در پایان با اشاره به تشکیل بانک اطلاعاتی اعضای هیات امنای دانشگاه های علوم پزشکی گفت: در این دوره سعی داریم که هیات های امنای دانشگاه ها بتوانند به تقویت و توسعه آموزش و پژوهش نیز کمک کنند.

گفتنی است در این نشست علی اکبر صالحی معاون رییس جمهور و رییس سازمان انرژی اتمی ایران، علی اکبر ولایتی مشاور مقام معظم رهبری، ایرج فاضل رییس انجمن جراحان ایران و مشاور وزیر بهداشت، علی نوبخت رییس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس و انوشیروان محسنی بندپی استاندار تهران نیز حضور داشتند.

پایان پیام/

نظر خود را بنویسید

  • نظرات ارسال شده پس از تایید در وب سایت منتشر خواهند شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشند تایید نمی شوند.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی باشند منتشر نخواهند شد.