جامعه پزشکی ایران بسیار فرهیخته، کارآمد و کاردان است
به گزارش پایگاه خبری پزشکان و قانون (پالنا)، علی اکبر صالحی در نشست اعضای هیات امنای کلان منطقه ده آمایشی کشور با وزیر بهداشت اظهار داشت: علم، سلطان و مظهر قدرت است و بخشی از علم مربوط به حوزه سلامت است. اگر کشوری بخواهد پیشرفت کند باید دو نعمت امنیت و سلامت آن جامعه تامین شود و باید امنیت و سلامت، اولویت کشور باشند.

وی با اشاره به وضعیت دوران پیش از انقلاب در حوزه سلامت افزود: خاطرم هست که پزشکان خارجی از بنگلادش و پاکستان در اوایل انقلاب در نقاط مختلف کشور حضور داشتند اما امروز وضعیت ما قابل مقایسه با آن دوران نیست و جای شکرگزاری دارد که قدم های بزرگی در تامین نیروی انسانی مورد نیاز حوزه سلامت برداشته ایم و بی نیاز از خارج از کشور هستیم.

عضو هیات امنای دانشگاه علوم پزشکی ایران ادامه داد: جامعه پزشکی ایران بسیار فرهیخته، کارآمد و کاردان است. بنده چندین بار با تلاش و خدمات آنها از بیماری بهبودی یافته ام و اخیرا هم یکی از معاونین سازمان انرژی اتمی که دچار سکته شده بود با تلاش پزشکان به زندگی برگشت که قابل تقدیر است.

به گزارش وب‌دا صالحی در پایان گفت: تولید مقالات علمی فراوان دانشگاه های علوم پزشکی، قابل افتخار است و باید خیرین را به سمت حوزه های تحقیقات، آموزشی و خوابگاهی سوق دهیم تا این زیرساخت ها به میزان مورد نیاز، توسعه پیدا کنند.

پایان پیام/

نظر خود را بنویسید

  • نظرات ارسال شده پس از تایید در وب سایت منتشر خواهند شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشند تایید نمی شوند.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی باشند منتشر نخواهند شد.