جامعه پزشکی مالیات عادلانه را با حفظ حرمت خود پرداخت می‌کند
به گزارش پایگاه خبری پزشکان و قانون (پالنا)، علی نوبخت با انتقاد از توهین‌های صورت گرفته در برخی برنامه‌های صدا وسیما به جامعه پزشکی گفت: با توجه به اعتماد مردم به پزشکان، پزشک ستیزی کاری است که از سوی معاندان نظام جمهوری اسلامی با هدف نابودی تکیه گاه ملت انجام می شود.

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس ادامه داد: جامعه پزشکی اهل حساب و کتاب و رعایت قانون است، آمارهای ارائه شده در رسانه ملی درباره پرداخت نکردن مالیات توسط قشر فرهیخته پزشکان غلط و نادرست است؛ نباید به پزشکان توهین کرد.

وی با تاکید بر لزوم حفظ حرمت جامعه پزشکی افزود: با توجه به اینکه جامعه پزشکی خود را ملزم به رعایت قانون می داند، مالیات عادلانه را با حفظ حرمت خود پرداخت می کند.

نوبخت در توضیح راهکارهای رفع مشکلات مالی بیمه ها به قوانین بودجه و برنامه توسعه ششم اشاره کرد و گفت: ما در قانون برنامه ششم توسعه توجه ویژه ای برای تقویت منابع بیمه ای داشتیم که در همین راستا ۸۰۰۰ میلیارد تومان به سازمان بیمه اختصاص داده شد تا ضمن تزریق در نظام مالی خود نسبت به بهبود وضعیت مالی بیمه ها اقدامات کند.

به گزارش ایسنا رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در پایان تصریح کرد: این توجهات در بودجه هم لحاظ شده چون بودجه یکی از عناصر مهم نظام سلامت است، از همین رو شاخص جی دی پی سلامت از ۵.۸ درصد در دولت دهم  به ۱۰ درصد در دولت تدبیر و امید ارتقا یافت، البته لازم است در ادامه راه ضمن اجرایی شدن پرونده الکترونیک سلامت از پزشکان عمومی به عنوان ستون فقرات طب استفاده شده و از اتلاف منابع جلوگیری کرد.

پایان پیام/

نظر خود را بنویسید

  • نظرات ارسال شده پس از تایید در وب سایت منتشر خواهند شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشند تایید نمی شوند.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی باشند منتشر نخواهند شد.