راه‌اندازی فروشگاه آنلاین اقدامی در جهت رفع مشکلات توزیع کارپول در کشور
به گزارش پایگاه خبری پزشکان و قانون (پالنا)، وحید محلاتی با اشاره به  راه‌اندازی فروشگاه آنلاین جهت توزیع کارپول اظهار کرد: توزیع دارو و به خصوص کارپول از طریق فروشگاه‌های آنلاین باعث می‌شود تا کارپول و دیگر تجهیزات دندانپزشکی به صورت مستقیم از درب کارخانه به دست مصرف کننده برسد و واسطه‌ای به نام دلال برای التهاب قیمت کارپول از بین برود.

مدیر عامل این شرکت پخش دارو ادامه داد: در حال حاضر کارخانجات داخلی توانایی تولید کارپول مورد نیاز بازار کشور را دارند و راه‌اندازی فروشگاه‌های انلاین در زمینه توزیع کارپول باعث می‌َشود تا این ماده حیاتی در دندانپزشکی با قیمت مصوب به دست همکاران دندانپزشک برسد.

وی افزود: طی چند ماه اخیر قیمت کارپول افزایش زیادی داشته است که یکی از علت‌های آن وجود دلال در توزیع این ماده حیاتی دندانپزشکی است، در حال حاضر شرکت‌های داخلی نیاز بازار ایران را در زمینه کارپول برطرف کرده‌اند و ماهیانه یک میلیون کارپول در کشور تولید می شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان محلاتی در پایان گفت: یکی از مشکلات جامعه دندان پزشکی موضوع نحوه توزیع کارپول در سطح کشور است که راه اندازی فروشگاه‌های آنلاین اینترنتی این مسئله را تاحدی برطرف کرده است.

پایان پیام/

نظر خود را بنویسید

  • نظرات ارسال شده پس از تایید در وب سایت منتشر خواهند شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشند تایید نمی شوند.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی باشند منتشر نخواهند شد.