اجلاس وزرای بهداشت فرصت خوبی است که منطقه را به سوی سیاست‌های بهداشتی مناسب سوق دهد
به گزارش پایگاه خبری پزشکان و قانون (پالنا)، مای الکایلا در دیدار با سعید نمکی در حاشیه شصت و ششمین اجلاس وزرای بهداشت کشورهای منطقه مدیترانه شرقی  سازمان جهانی بهداشت، با ابراز خرسندی از این دیدار، اظهار کرد: این جلسات فرصت خوبی است که منطقه را به سوی سیاست‌های بهداشتی مناسب سوق دهد.

وزیر بهداشت فلسطین با تقدیر از حمایت های جمهوری اسلامی ایران از فلسطین گفت: دولت فلسطین سیاست های خاص خود را دارد و حمایت‌های بدون قید و شرط کشورها را پذیرفته و از آنها استقبال می‌کند. ما همیشه به دموکراسی، چند جانبه گرایی و احترام به نظرات دیگران عقیده داریم و بر همین اساس  روابط داخلی و داخلی خود را تنظیم می‌کنیم.

وی افزود: فلسطین همواره پیشگام صلح جهانی خواهد بود، صلح از فلسطین و قدس سرچشمه می گیرد و در جهان محقق نمی‌شود مگر اینکه دولت فلسطین به پایتختی بیت المقدس تشکیل شود.

مای الکایلا گفت: با توجه به احترامی که به قانون بین‌المللی و دموکراسی قائل هستیم، توانسته‌ایم حمایت‌های بین‌المللی را به سمت خود جلب کنیم، از دولت ایران تشکر می‌کنیم که همواره از مردم فلسطین حمایت کرده‌اند. 

به گزارش وب‌دا وزیر بهداشت فلسطین در پایان اضافه کرد: زمانی که انقلاب اسلامی ایران پیروز شد، شهروند عادی بودم که آرزو می‌کردم کاش در ایران زندگی می کردم و این پیام انسان دوستانه را به جهان می‌فرستادم. زمانی که امام خمینی(ره) سفارت اسرائیل را به فلسطین تغییر داد، روحیه ما تقویت شد و در قلب همه فلسطینیان ریشه دواند.

پایان پیام/

نظر خود را بنویسید

  • نظرات ارسال شده پس از تایید در وب سایت منتشر خواهند شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشند تایید نمی شوند.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی باشند منتشر نخواهند شد.