مایلم ساختار مراقبت‌های اولیه بهداشتی در کشور ایران را بررسی کنیم
به گزارش پایگاه خبری پزشکان و قانون (پالنا)، تد چایبان در نشست با سعید نمکی در حاشیه شصت و ششمین اجلاس وزرای بهداشت منطقه مدیترانه شرقی گفت: کشور ایران به دلیل موفقیت هایی که در مراقبتهای اولیه بهداشتی و سیستم سلامت داشته در سطح جهانی شناخته شده است و مایلم در فرصت دیگری به طور مبسوط ساختار مراقبتهای اولیه بهداشتی در کشور ایران را بررسی کنیم و دستاوردهای شما را به دیگر کشورهای منطقه اعلام کنیم.

نماینده صندوق کودکان سازمان ملل متحد در جمهوری اسلامی ایران "یونیسف" ادامه داد: کشورهایی مثل مراکش و تونس برای بهره گیری از تجربیات شما در زمینه ساختار مراقبتهای اولیه بهداشتی تمایل دارند.

وی افزود: بسیار جای خرسندی است  که در سیستم بهداشتی و درمانی کشورتان بیماری های غیرواگیر را به صورت یکپارچه وارد برنامه های سلامت کرده اید به نحوی که هر خانواده دسترسی به خدمات بهداشتی داشته باشد و در این زمینه می توانید روی کمک های یونیسف حساب کنید.

تد چایبان گفت: آموزش موضوعات بهداشتی و پیشگیرانه در مدارس موضوعاتی هستند که می توانیم همکاری های مطلوبی در این زمینه داشته باشیم، اینکه دولت شما رویکرد خوبی نسبت به موضوع سلامت دارد و نگاه  همه جانبه به مسئله بهداشت مردم دارد، جای تبریک دارد.

به گزارش وب‌دا نماینده یونیسف در ایران در پایان خاطرنشان کرد: در خصوص محدودیتهای مبادلات مالی به دلیل تحریم ها به دنبال راهکار هستیم.

پایان پیام/

نظر خود را بنویسید

  • نظرات ارسال شده پس از تایید در وب سایت منتشر خواهند شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشند تایید نمی شوند.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی باشند منتشر نخواهند شد.