۱۵ قلم داروی ایرانی در لبنان برای عرضه، ثبت شده است
به گزارش پایگاه خبری پزشکان و قانون (پالنا)، جمیل جبق در دیدار با سعید نمکی با اشاره به این که از ابتدای مسئولیتش سند استفاده از داروهای ایرانی را در لبنان امضا کرده است، گفت: ایران را یک مرجع بین المللی برای واردات دارو به لبنان می دانیم و در این سفر نیز با شرکت های تولیدی داروی ایرانی برای گسترش همکاریهای دارویی نشست های مشترکی برگزار کردیم. همچنین ۱۵ قلم داروی ایرانی در لبنان برای عرضه ثبت شده است.‌

وی افزود: من اولین وزیری بودم که از سوی جمهوری اسلامی ایران به اجلاس منطقه ای سازمان بهداشت جهانی دعوت شدم و این نشاندهنده روابط نزدیک دو کشور است، لبنان هیچگاه کمک های ایران به خود را که پس از انقلاب اسلامی در ایران به رهبری امام خمینی (ره) انجام شده است، فراموش نمی کند. همین کمک ها باعث شد بتوانیم اسرائیل را از لبنان بیرون کنیم.

وزیر بهداشت لبنان ادامه داد: تعداد زیادی از دانشجویان لبنانی در ایران در رشته های مختلف از جمله رشته های تخصصی تحصیل می کنند که این دانشجویان نیروهایی خواهند بود که در آینده لبنان را یاری می کنند، همانطور که در سفر قبلم به ایران گفتم از تقویت و توسعه روابط و همکاری های مشترک دو کشور کاملاً حمایت می کنیم.

جمیل جبق گفت: ما این روابط و ملاقات ها را پیگیری می کنیم تا به بالاترین سطح خود برسد زیرا معتقدیم قدرت ما در لبنان و حزب الله در امتداد قدرت ایران قرار دارد، من به عنوان وزیر بهداشت لبنان همه راه ها را برای توانمندتر شدن کشورم جستجو می کنم و اعتقاد دارم حمایت ایران از ما به قدرت ما می افزاید.

به گزارش وب‌دا وی در پایان ضمن دعوت از وزیر بهداشت کشورمان برای سفر به لبنان گفت: انتظار داریم همانطور که ما ایران را کشور خود می دانیم شما هم لبنان را مانند کشور خودتان بدانید.

پایان پیام/

نظر خود را بنویسید

  • نظرات ارسال شده پس از تایید در وب سایت منتشر خواهند شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشند تایید نمی شوند.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی باشند منتشر نخواهند شد.