نخستین جشنواره روایت‌های زندگی حرفه‌ای جامعه پزشکی
به گزارش پایگاه خبری پزشکان و قانون (پالنا)، مسعود حبیبی گفت: اعضای جامعه پزشکی به دلیل حرفه حساسی که دارند در سخت ترین شرایط انسان ها حضور دارند و در آن شرایط نقش کلیدی و حیاتی ایفا می کند. همین موضوع می تواند روایت های نابی برای عموم از زوایه دید جدیدی به ارمغان بیاورد و شاید به تشکیل تصویری صحیح و نزدیک به واقعیت از شرایط کاری سخت و پرفشار پزشکان و عوامل درمان در بین اذهان عمومی منجر گردد و همین موضوع دستمایه برگزاری نخستین جشنواره روایت های زندگی حرفه ای جامعه پزشکی شد.

معاون اجتماعی و امور مجلس سازمان نظام پزشکی ادامه داد: این جشنواره چند هدف کلی را دنبال می کند از جمله ایجاد بستری صمیمی برای ذکر داستان ها و روایت های ناب از حرفه پزشکی، تامین محتوای دست اول برای انواع تولیدات فرهنگی و چندرسانه ای از زندگی واقعی حرفه مندان پزشکی و ارایه به عموم مردم، ایجاد فضای مفرح برای گفتگو و تعامل اجتماعی بین اعضای جامعه پزشکی که امیدوار هستیم با مشارکت خوب اعضای جامعه پزشکی به آنها دست پیدا کنیم.

وی افزود: آثار ارایه شده به این جشنواره باید مستند و واقعی باشند و کلیه صاحبان حرف پزشکی می توانند آثار خود از خاطرات خودشان یا همکاران و اساتیدشان را در قالب داستان، صوت و فیلم و شعر تا 25 آبان ماه به دبیرخانه جشنواره ارسال نمایند که از میان این آثار پس از بررسی و داوری، آثار برگزیده در مراسم ویژه ای معرفی خواهند شد.

به گزارش روابط عمومی سازمان نظام پزشکی حبیبی در پایان گفت: آثار برگزیده توسط سازمان نظام پزشکی جمهوری اسلامی ایران از طریق چاپ کتاب یا تولیدات چندرسانه ای بصورت عمومی منتشر و ارایه خواهد شد.

پایان پیام/

نظر خود را بنویسید

  • نظرات ارسال شده پس از تایید در وب سایت منتشر خواهند شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشند تایید نمی شوند.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی باشند منتشر نخواهند شد.