بزرگترین کلینیک تخصصی اطفال مرکز طبی کودکان به زودی راه‌اندازی می‌شود
به گزارش پایگاه خبری پزشکان و قانون (پالنا)، رضا شروین بدو اظهار کرد: مرکز طبی کودکان در حدود ۵۵ تخت در بخش اورژانس فعال است و ضریب اشغال تخت ما به دلیل مراجعه بیماران از شهرستان‌ها به مرکز طبی کودکان بین ۹۰ تا ۹۵ درصد است.

رئیس مرکز طبی کودکان ادامه داد: مرکز طبی کودکان بیش از نیم قرن در حال فعالیت است به همین دلیل با حداکثر ظرفیت خودشان به مراجعه کنندگان و بیماران خدمات بهداشتی و درمانی در سطح مناسبی ارائه می‌دهد و ما برنامه‌های گسترده‌ای در زمینه فعالیت طبی کودکان داریم که این کار در دو بخش سرپایی و بستری انجام می‌شود.

وی افزود: ساختمانی در ضلع جنوبی مرکز طبی کودکان با بیش از ۹۰ درصد در حال احداث است و با کمک وزارت بهداشت، خیرین و دانشگاه علوم پزشکی تهران در آینده‌ای نزدیک، کلینیک جدید بهره برداری می‌شود و فقط تجهیز وسایل و ملزومات مصرفی آن انجام نشده است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان شروین بدو در پایان گفت: برای ساخت بزرگترین کلینیک تخصصی و فوق تخصصی سرپایی کودکان بیش از ۱۵ میلیارد تومان هزینه شده است و برای تجهیز آن هزینه‌های بیشتری باید در نظر گرفته شود، برای انشعاب آب و برق با وزارت نیرو مکاتباتی انجام گرفته است و این وزارتخانه کمال همکاری را با ما دارد.

پایان پیام/

نظر خود را بنویسید

  • نظرات ارسال شده پس از تایید در وب سایت منتشر خواهند شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشند تایید نمی شوند.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی باشند منتشر نخواهند شد.