۱۹ برنامه برای سلامت سالمندان مهیا کرده‌ایم
به گزارش پایگاه خبری پزشکان و قانون (پالنا)، سید حامد برکاتی توضیح داد: پس از ابلاغ این سند پیش‌نویس آیین‌نامه اجرایی آن درحوزه بهداشت و سلامت نوشته شده و ظرف دو الی سه ماه آینده به تصویب خواهد رسید.

مدیرکل دفتر سلامت جمعیت، خانواده و مدارس وزارت بهداشت ادامه داد: البته اقدامات لازم برای اجرایی شدن سند ملی سالمندان در حوزه وزارت بهداشت آغاز شده است و حدود 19 برنامه برای سلامت سالمندان مهیا کرده‌ایم.

وی افزود: طی ‌دو سال آینده ‌10 درصد جمعیت کشور سالمند خواهند شد، این برنامه‌ها می‌تواند نقش موثری در زمینه سلامت سالمندان ایفا کند.

به گزارش فارس برکاتی در پایان گفت:‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ در زمینه ‌آموزش تغذیه با شیر مادر نیز ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌مربی‌هایی در دانشگاه‌ها آموزش دیده و تربیت شده‌اند و گواهی‌های خود را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ دریافت کرده‌اند، همچنین مربیانی نیز در حوزه NICU در بیمارستان‌ها تربیت شده و آموزش‌های لازم را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ به مادران باردار ارائه خواهند کرد.

پایان پیام/

نظر خود را بنویسید

  • نظرات ارسال شده پس از تایید در وب سایت منتشر خواهند شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشند تایید نمی شوند.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی باشند منتشر نخواهند شد.