باید برای بهتر شدن وضعیت رادیولوژی برنامه‌ریزی بهتری انجام داد
به گزارش پایگاه خبری پزشکان و قانون (پالنا)، علی ربیعی با اشاره به تعرفه خدمات رادیولوژی در کشور اظهار کرد: امروزه بیش از هر دوره‌ای برای تشخیص و درمان بیماری‌های مختلف نیازمند حوزه رادیولوژی و تصویر‌برداری هستیم، که به دلیل مسائل مختلف تأمین قطعات و به روز رسانی دستگاه‌های رادیولوژی و ملزومات مصرفی دچار مشکل شده  است.

سخنگوی دولت ادامه داد: طرح تحول نظام سلامت یکی از پروژه‌های بزرگ ملی در حوزه بهداشت و درمان محسوب می‌شود و به همین دلیل ما سعی کرده‌ایم برای متخصصان این رشته ضریب کار را با هدف رفع مشکلات مالی و گرانی هزینه‌های مختلف در نظر بگیریم.

وی افزود: هزینه تهیه و تأمین تجهیزات دستگاه‌های رادیولوژی و ملزومات مصرفی تصویربرداری بالا است که بیشتر به دلیل اعمال تحریم‌های ظالمانه از سوی دشمنان بر علیه کشور است. دولت تمام سعی و تلاش خود را می‌کند که ارز ۴۲۰۰ تومانی را که برای تجهیزات رادیولوژی تصویربرداری در نظر گرفته برای سال‌های آتی نیز حفظ کند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان ربیعی در پایان گفت: دولت تمام تلاش خود را می‌کند تا ارز مورد نیاز دستگاه‌های رادیولوژی به موقع اختصاص پیدا کند تا مسائل و مشکلات این حوزه کاهش پیدا کند، گران شدن دستگاه‌های رادیولوژی، ملزومات مصرفی و همچنین تعرفه‌های حوزه رادیولوژی از جمله مشکلات این رشته است که باید برای بهتر شدن وضعیت رادیولوژی برنامه‌ریزی بهتری انجام داد.

پایان پیام/

1 نظر

نظر خود را بنویسید

  • نظرات ارسال شده پس از تایید در وب سایت منتشر خواهند شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشند تایید نمی شوند.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی باشند منتشر نخواهند شد.