۹۶ درصد داروخانه‌های کشور با سازمان بیمه سلامت قرارداد دارند
به گزارش پایگاه خبری پزشکان و قانون (پالنا)، کورش فرزین درباره تعداد مراکز طرف قرارداد با این بیمه توضیح داد: در حال حاضر 40 هزار مرکز درمانی و ارائه خدمات سلامت در کل کشور با ما طرف قرارداد هستند و همچنین در استان تهران نیز 2300 داروخانه برای ارائه خدمات به هموطنان با ما قرارداد امضا کرده‌اند.

معاون خدمات بیمه‌ای سازمان بیمه سلامت با اشاره به امضای قرارداد بیمه سلامت با 10 هزار داروخانه در سراسر کشور گفت: می‌توانیم اعلام کنیم که 96 درصد داروخانه‌های کشور با ما قرارداد دارند و بیمه شدگان از آنها خدمت دریافت می‌کنند.

وی افزود: ما تمام تلاش خود را به کار گرفته‌ایم تا با اکثر بیمارستان‌های خصوصی شهرستان‌ها قرارداد ببنیدم اما در شهر تهران بیمه سلامت با چند بیمارستان خصوصی طرف قرارداد نیست و ما درخواست‌هایی را برای آنها ارسال کرده‌ایم.

به گزارش فارس فرزین در پایان گفت: طبق قانون بودجه افرادی که 50 الی 100 درصد یارانه حمایتی دولت را دریافت  می‌کنند و تحت پوشش بیمه رایگان قرار دارند باید برای دریافت خدمت به مراکز دولتی مراجعه کنند و تا زمانی که این قانون تغییر نکرده باشد روند ارائه خدمت به آنها تغییر نخواهد کرد.

پایان پیام/

نظر خود را بنویسید

  • نظرات ارسال شده پس از تایید در وب سایت منتشر خواهند شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشند تایید نمی شوند.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی باشند منتشر نخواهند شد.