هزینه‌های حوزه سلامت هدفمند شده است
به گزارش پایگاه خبری پزشکان و قانون (پالنا)، داوود محمدی در آیین افتتاح طرح کشوری هر خانه یک‌ پایگاه سلامت که با حضور وزیر بهداشت در محمدیه قزوین برگزار شد، اظهار داشت: گام ارزشمند دیگر دکتر نمکی در وزارت بهداشت نفوذ مویرگی سلامت و بهداشت در جامعه است چون هزینه ساخت و ایجاد هر تخت بیمارستانی در کشور حتی تا سه میلیارد تومان نیز می رسد و اگر نگاه ما به آموزش و پیشگیری نباشد، برای احداث تخت های بیمارستانی با توجه به تنگناهای اقتصادی و بودجه ای، با مشکلات زیادی روبرو هستیم.

رییس کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی گفت: با ورود دکتر نمکی به وزارت بهداشت شاهد چندین اقدام اساسی و ارزشمند در حوزه سلامت بودیم، یکی از آنها مدیریت هزینه ها در وزارت بهداشت بود که گام بسیار خوبی در این راستا برداشته و هزینه های حوزه سلامت، هدفمند شده است.

وی افزود: رویکرد وزارت بهداشت در دوره جدید که تلاش دارد سلامت و بهداشت را به داخل خانواده ها کشانده و نظام سلامت را جامعه محور کند، بسیار ارزشمند است.

به گزارش وب‌دا محمدی در پایان به طرح مشکلات حوزه سلامت استان قزوین از جمله لزوم تسریع در ساخت بیمارستان ۷۰۰ تختخوابی قزوین، حل مشکلات بیمارستان رحیمیان الوند، راه اندازی بخش های جدید بیمارستان آبیک و مشکلات مراکز بهداشتی و درمانی پرداخت.

پایان پیام/

نظر خود را بنویسید

  • نظرات ارسال شده پس از تایید در وب سایت منتشر خواهند شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشند تایید نمی شوند.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی باشند منتشر نخواهند شد.