سرپرست دانشکده علوم پزشکی شوشتر منصوب شد
به گزارش پایگاه خبری پزشکان و قانون (پالنا)، متن این حکم به شرح زیر است:

جناب آقای دکتر مجتبی کلانتر
عضو محترم هیات علمی دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شوشتر

نظر به تعهد، تخصص و تجارب ارزنده جنابعالی به موجب این ابلاغ به سمت سرپرست دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شوشتر منصوب می‌شوید. تا با یاری خداوند متعال و استفاده از ظرفیت های موجود و رعایت جوانب قانونی نسبت به انجام امور محوله اقدام لازم را انجام دهید.

ارتقای برنامه‌های جاری حوزه¬های بهداشتی، درمانی، آموزشی، پژوهشی، فرهنگی، دانشجویی و صیانت از منابع انسانی، فیزیکی و مالی همراه با توسعه عدالت محور و شایسته سالاری در انتصابات و تکریم اعضای محترم هیات علمی و کارکنان حوزه سلامت و دانشجویان عزیز و مردم شریف مورد انتظار است.

امید است با اتکال به خداوند متعال در انجام شایسته وظایف با رعایت قانون مداری، اعتدال گرایی و منشور  اخلاقی دولت تدبیر و امید موفق و موید باشید.

قدردانی از خدمات دکتر فرهاد ابول‌نژادیان

وزیر بهداشت همچنین در پیامی از خدمات فرهاد ابول نژادیان در مدت تصدی مسئولیت ریاست دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شوشتر قدردانی کرد.

متن این پیام به شرح زیر است:
برادر گرامی جناب آقای دکتر فرهاد ابول‌نژادیان
       
خدمتگزاری در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران فرصتی مغتنم و نعمتی بزرگ است که خداوند متعال به بندگان برگزیده خویش عطا می‌فرماید. بدینوسیله از خدمات ارزشمند و تلاش مستمر و شایسته شما در مدت تصدی مسئولیت ریاست دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی‌ شوشتر صمیمانه تشکر و قدردانی می‌نمایم.

از خداوند متعال سلامتی، بهروزی و دوام توفیق شما را در خدمتگزاری به نظام اسلامی و مردم  شریف ایران، در مناصب و جایگاه‌های دیگر خواستارم. وب‌دا

پایان پیام/

نظر خود را بنویسید

  • نظرات ارسال شده پس از تایید در وب سایت منتشر خواهند شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشند تایید نمی شوند.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی باشند منتشر نخواهند شد.