تعامل موثر وزارت بهداشت و مجلس در ارائه خدمت به هموطنان
به گزارش پایگاه خبری پزشکان و قانون (پالنا)، در این دیدار که در دفتر وزیر بهداشت برگزار شد، پیرامون رسیدگی به مسائل و موضوعات بهداشتی و درمانی حوزه های انتخابیه و رفع چالش های پیش رو گفت و گو شد، در این نشست، وکلای ملت به موضوعات و مسائل بهداشتی و درمانی، بررسی طرح های آموزشی، درمانی و زیرساختی حوزه های انتخابیه به بحث و تبادل نظر پرداختند.

اقدام جهت تسریع و تسهیل پروژه های در دست اجرا و مشکلات و موانع اداری و قانونی بر سر اجرایی شدن طرح ها از مهمترین محورهای مورد بحث وزیر بهداشت و نمایندگان بود.

در ادامه این دیدار سعید نمکی، وزیر بهداشت، ضمن تبیین شرایط حساس کشور در وضعیت تحریم ها و تروریسم اقتصادی غرب، بر تلاش و اتحاد همه نهادها و دستگاههای اجرایی برای گذر عزتمندانه از شرایط پیش رو تاکید کرد و یادآور شد: همدلی مجموعه مجلس، دولت و مردم کلید گذر از ابرچالش هاست.

همچنین در این دیدار وکلای ملت با تقدیر از تلاش و موفقیت های مجموعه وزارت بهداشت به ویژه در برخورد با چالش ها و مسائل گوناگون، همراهی و همدلی مجلس و این وزارتخانه را الگویی مناسب برای سایر بخش های کشور توصیف کردند.

به گزارش وب‌دا در این نشست، وزیر بهداشت، دستوراتی برای حل معضلات و مسائل مطروحه نمایندگان صادر و حوزه های مربوطه را مسئول پیگیری و ارائه گزارش در اسرع وقت کرد.

پایان پیام/

نظر خود را بنویسید

  • نظرات ارسال شده پس از تایید در وب سایت منتشر خواهند شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشند تایید نمی شوند.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی باشند منتشر نخواهند شد.