نسل چهارم اعتباربخشی ملی بیمارستان‌های ایران، تدوین و ابلاغ شد
به گزارش پایگاه خبری پزشکان و قانون (پالنا)، علیرضا عسكری در آخرین همایش آموزش ارزیابان ارشد اعتباربخشی بیمارستان های کشور، اظهار کرد: با حمایت‌های معاون درمان وزارت بهداشت و با تلاش شبانه روزی اساتید و همکاران، نسل چهارم اعتباربخشی ملی بیمارستان های ایران، تدوین و ابلاغ شده و به زودی بازدیدهای میدانی از مراکز درمانی آغاز خواهد شد.

مدیر کل دفتر نظارت و اعتباربخشی امور وزارت بهداشت ادامه داد: همچنين مقرر است، ترجمه اين سند، به عنوان يكی از دستاوردهای نظام سلامت در عرصه بین المللی ارائه شود، در نسل چهارم اعتباربخشی ملی بیمارستان ها، بر رویکرد حفظ ایمنی بیمار، ارائه خدمات با کیفیت، مدیریت بهینه منابع و افزایش غنای برنامه، تمرکز شده است.

وی افزود: نسل چهارم فرآیند اعتباربخشی بیمارستان ها رویکرد جدیدی به خود گرفته و با ممیزی های سالیانه و بازدیدهای ادواری، به فرآیندی مستمر و پویا تبدیل شده است. هدف ما این است که همه بیمارستان های کشور به درجه بالایی از ارائه کیفیت خدمات درمانی رسیده و درجه عالی دریافت کنند. تلاش ما همواره کمک به تمامی مراکز در جهت ارتقای فرآیندها و بهبود مستمر کیفیت بوده است.
به گزارش وب‌دا عسکری در پایان گفت: اعتباربخشی به ارزیابی تمام ابعاد بالینی و غیر بالینی بیمارستان ها و مراكز درمانی می پردازد، ساختار اعتباربخشی مبتنی بر همفکری و خرد جمعی بوده و به گونه ای نگاشته شده که مسیر حرکت به سمت موفقیت در نسل چهارم مشخص است و با این نهضت طبق برنامه اجرایی ابلاغی خواهیم توانست مسير خوبی را برای بیمارستان‌های کشور رقم زنیم.

پایان پیام/

نظر خود را بنویسید

  • نظرات ارسال شده پس از تایید در وب سایت منتشر خواهند شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشند تایید نمی شوند.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی باشند منتشر نخواهند شد.